Beoordeeld op 22 december 2019 via mobiele applicatie

1 Nachtje hier verbleven; spannend met de autolift, maar wel handig. Supermooie setting en vriendelijk personeel. De meeting room was ook heel mooi, alleen de verlichting was soms te weinig, zeker in de latere namiddag. Koffie breaks en ontbijt met ruim aanbod. Kamer comfortabel met mooi uitzicht.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 2 oktober 2019 via mobiele applicatie

Zeer verzorgd en erg vriendelijk personeel, alles was tot in de puntjes voor elkaar. Mooie schone kamer, de garage is ook erg fijn zo in het centrum, ontbijt zag er ook goed verzorgd uit bediening was ook hier erg prettig

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 16 september 2019 via mobiele applicatie

Samen met vrienden weekendje Brugge geboekt. Gekozen voor een heel centrale locatie en heel goed meegevallen. Grand hotel Casselbergh maakt deel uit van de Swan collection en is gehuisvest in een historisch pand. Met een extra moderne vleugel erbij die uitkijkt op de rijen biedt dit hotel comfort en luxe in hartje Brugge. Check-in ging heel vlot en nog geen 10 minuten later waren we in onze kamer. Dit noemen ze een kamer met ‘view on the canal’ en het moet gezegd dit heeft wel iets. Heel comfortabel bed en een compleet uitgeruste badkamer vormen samen een kamer om te relaxen na een dag in het bruisende Brugge.
s’Ochtends mooi uitgebreid buffet. Check out verliep vlot. Zeker de moeite om te overwegen als men een weekendje Brugge wil beleven! Doen!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 15 september 2019 via mobiele applicatie

Slechts één nacht verbleven tijdens een congres. Het bed was extreem comfortabel en alles op de kamer was op en top in orde.
Het ontbijt biedt een uitgebreide keuze aan warme en koude gerechten.
In- en uitchecken gingen snel en efficiënt.
Alles wat je verwacht van een vier-sterrenhotel binnen deze prijsklasse.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 25 augustus 2019

Fantastich hotel en alles heel netjes, super vriendelijke en behulpzame medewerkers. Uitgebreid ontbijt waar iedereen zeker zijn gading kan vinden, er was enorm veel keuze.
We logeerden in het originele gedeelte van het hotel, de kamer was gewoon een droom! Airco over het hele hotel, met het warme weer van dit weekend was dit een enorm pluspunt. Parking onder het hotel is klein maar geeft zeker een toegevoegde waarde.
Wij komen hier terug als we in Brugge zijn.

Kamertip: Quality Time - Kamer & Ontbijt - Free Wellness & Glas Cava, Standaard
Datum van verblijf: augustus 2019