Beoordeeld op 24 november 2018 via mobiele applicatie

Afgelopen Maandag,Dinsdag en Woensdag in Brugge geweest. En overnacht in jullie prachtige hotel.
Entree prachtig,met al wat kerstsfeer.
Kamer,ontbijt mooi en verzorgd. Lief personeel en auto veilig in de P garage onder het hotel. Heerlijk gebruik gemaakt van de Wellnes. Zal iedereen die jullie mooie Brugge willen bewonderen. Jullie prachtige hotel aanbevelen. Bedankt.
Erica Neeleman.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 23 november 2018

Hotel gelegen in het centrum van Brugge. Zeer proper en mooi hotel. Vriendelijk personeel. Verzorgd ontbijtbuffet met verse fruitsappen, fruitsla en van alles en nog wat om je buikje te vullen. De welnessruimte is ook een meerwaarde. Voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 24 oktober 2018

Ideaal hotel als uitvalsbasis voor een citytrip.
De grandeur van dit historisch hotel spat er van elk plekje af.
Centraal gelegen met ruime rustige kamers en uitgebreid ontbijt.
Bar van dit hotel is ook zeker een bezoekje waard.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 22 oktober 2018 via mobiele applicatie

Hotel Casselbergh is een oase in het drukke centrum. Wij hadden een kamer aan de binnenplaats en hoorden geen rumoer van de straat (nu valt het in die straat denk ik wel mee want het is een redelijk rustig straatje). Nette schone kamer, mooie badkamer. Bed zakt iets door en kussen wat te hoog, dat zou wat mij betreft vervangen mogen worden. Maar evengoed heerlijk geslapen.
Koffie en thee kun je zelf zetten. Ook de wellness (met 2 sauna’s) is erg mooi. Heerlijk om na een dag in de stad even te ontspannen. Mooi en ruim opgezet.
De ligging van het hotel is echt perfect! Je bent zo op de markt. Auto kun je in publieke parking Pandreitje voor €8,50 per dag parkeren. Slechts 5 minuten van het hotel en een stuk goedkoper dan de hotel parking. We hebben een heerlijk verblijf gehad.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 13 oktober 2018 via mobiele applicatie

Wat een mooie plek voor een meeting.
Midden in het centrum van Brugge.
Parkeren op 5 min lopen of onder het hotel.
Medewerkers erg behulpzaam en zeer vriendelijk. De ruimtes waren makkelijk bereikbaar en goed ingericht. Een geslaagde dag!

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde voor zaken