Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.916)
Beoordelingen filteren
3.916 resultaten
Waardering van reizigers
2.740
921
159
53
43
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.740
921
159
53
43
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
13 - 18 van 3.916 beoordelingen
Beoordeeld op 2 maart 2018

We hebben hier een nachtje verbleven in dit fijne hotel. Het is zeer net en mooie kamers.
Onze kamer had zeer goede bedden. Het ontbijt was zeer verzorgd en er werd ruim aangevuld zodat alles voorradig bleef.
Zeer aangenaam om hier te verblijven.

Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank koend695
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TSHC, Guest Relations Manager van Grand Hotel Casselbergh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2018

Beste Mijnheer

alvast van harte bedankt voor uw verblijf in Grand Hotel Casselbergh. Het doet ons plezier te lezen dat dit een voltreffer was ;-).

Tot binnenkort?

Met vriendelijke groet.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 februari 2018 via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel, ruime gezellige nette kamer, snelle wifi, op een paar stapjes van hartje Brugge, vlotte en sympathieke bediening, parking onderaan : wat moet je nog meer hebben? Lekkere koffie op de kamer, uitstekend groot dubbel bed, douche én bad
Een aanrader zonder twijfel

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank raymonduitzaventem
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TSHC, Guest Relations Manager van Grand Hotel Casselbergh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2018

Geachte Heer

van harte bedankt voor uw verblijf bij Grand Hotel Casselbergh. Het doet me een waar plezier uw feedback hier te mogen lezen.

Tot binnenkort?

Met vriendelijke groet.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 februari 2018 via mobiele applicatie

Zeer mooie hotel, centraal gelegen op enkele meters van de markt. Zeer vriendelijke ontvangst, mooie kamers. Perfecte service, vooral in de ontbijt zaal.
Enkel een negatieve punt, de tapas waren niet te verkrijgen en geen andere snack werd aangeboden, dit was wel jammer voor een hotel van hoge kwaliteit. Hiervoor geen 100% score
Giuseppe Vetrugno

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank Pino V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TSHC, Guest Relations Manager van Grand Hotel Casselbergh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2018

Beste Mevrouw, Mijnheer

van harte bedankt voor verblijf, alsook voor uw feedback.

Inderdaad, er was een probleem bij de toeleverancier van de tapasproducten, maar dit is ondertussen opgelost. Onze excuses alvast voor dit ongemak.

Met vriendelijke groet.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 januari 2018

Zeer mooi hotel, prima service en 100% netheid in ruime tot zeer ruime kamers. Een eigen parking (betalend) is een pluspunt. Vriendelijk onthaal en bediening. Op enkele stappen van het historisch centrum gelegen.

Datum van verblijf: januari 2018
Bedank andredm2016
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TSHC, Guest Relations Manager van Grand Hotel Casselbergh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2018

Geachte Mevrouw, Mijnheer

van harte bedankt voor uw verblijf in Grand Hotel Casselbergh en voor deze mooie feedback!

Met vriendelijke groet.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 januari 2018 via mobiele applicatie

Super fijn hotel, je kan je auto bij het hotel parkeren of heel dichtbij in de parkeer garage, dit vind ik een aanrader omdat dit nogal wat geld scheelt per dag, hotel is 25 euro per 24 uur en parkeergarage maar 8 euro per 24 uur.
bij aankomst in het hotel hing er een heerlijke geur, klantvriendelijk personeel, verzorgde schone kamers, en zeer goed ontbijt.
Ook top dat het middel in het centrum ligt, kortom geweldig hotel!

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Rosanne V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TSHC, Guest Relations Manager van Grand Hotel Casselbergh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2018

Beste Mevrouw, Mijnheer

van harte bedankt voor uw verblijf alsook voor uw feedback ervan!

Prettig 2018!

Met vriendelijke groet.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken