“Perfecte wijn en spijs combi”

Le Mystique - Relais & Chateaux
Geclassificeerd als nr. 15 van 767 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 79 - € 150
Keukens: Belgisch, Frans, Vis en zeevruchten
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Ze bieden seizoensgebonden Vlaams-Franse gerechten van chef-kok Gregory Slembrouck, wiens inspiratie wordt geleid door hoogwaardige, verse marktproducten. Zijn tweede huis is zeker zijn kachel, waar hij het grootste deel van zijn tijd doorbrengt met het creëren en bewerken van zijn culinaire magie om het perfecte gastronomische statement te verkrijgen voor elke gast die zowel koninklijk is in presentatie als overvloedig van smaak. Elk bord is het bewijs van de verfijnde culinaire expertise van chef-kok Gregory, die niet alleen zijn buitengewone liefde voor eten laat zien, maar als een meester in zijn vak is hij constant bezig met het balanceren van zijn inspiratie voor nieuwe presentaties, zijn stroom van creativiteit en zijn onophoudelijke zoektocht naar continue kwaliteit. U kunt ten volle genieten van deze voortreffelijke keuken in een perfect evenwicht tussen prijs en kwaliteit. Op zaterdag wordt enkel het menu geserveerd. Kledij: casual elegant
23 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Misschien wel het beste restaurant waar wij ooit vegetarisch gegeten hebben; met perfect bijpassend wijnarrangement! Subliem!

Datum van bezoek: maart 2024
Johan Creytens, Eigenaar van Le Mystique - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2024

Hartelijk dank voor je fantastische beoordeling van 5/5!
We zijn ontzettend blij om te horen dat je een perfecte wijn- en spijscombinatie hebt ervaren bij ons.

Geweldig om te vernemen dat je ons restaurant als het beste beschouwt voor vegetarisch dineren en dat het bijpassende wijnarrangement subliem was!
Jouw lof doet onze Chef en team veel plezier.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen voor nog meer culinaire hoogstandjes bij ons.

24 september 2023 beoordeeld

Van bij de ontvangst spande de vriendelijkheid van de ganse staf de kroon. Hier wordt echt iedereen als een koning ontvangen, zonder onderscheid. We kozen voor het exclusieve vismenu en werden niet bedrogen. De zeeduivel was hemels. Ook de aangepaste wijnen waren vrijwel allemaal top. Enkel de Chardonnay viel wat uit de toon als 'te' gemakkelijk voor een zo degelijke sommelier. Van amuses tot het einde een zalige avond, zeker mede door de tijd die iedereen nam om ons zo op en top te bedienen.

Datum van bezoek: september 2023
    • Sfeer
Johan Creytens, Eigenaar van Le Mystique - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2023

Wat geweldig om te horen dat u zo'n positieve ervaring had in ons restaurant! We zijn verheugd over uw lovende woorden over onze service en het vismenu. Onze medewerkers streven er altijd naar om elke gast als een koning te verwelkomen, en het doet ons plezier om te weten dat u dat heeft opgemerkt.

Het spijt ons te horen dat de Chardonnay niet helemaal aan uw verwachtingen voldeed, en we zullen zeker uw feedback delen met onze sommelier om te verbeteren. We waarderen uw opmerkingen, omdat ze ons helpen om onze dienstverlening nog verder te verbeteren.

Nogmaals hartelijk dank voor uw bezoek aan ons restaurant en uw mooie woorden. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor een even zalige avond.

28 september 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer geslaagde avond! Wij wilden altijd al eens stijlvol uit eten en dat is gisterenavond zeker gelukt!
Een warm welkom met een zeer goede gastheer die ons echt in de watten wist te leggen.
We hadden het viergangen diner met wijnarrangement, zeker een aanrader!
Alles was zo mooi opgemaakt en het was een genot voor het oog en qua smaak was het ook echt subliem! Zoveel verschillende smaken die samen kwamen en dingen die je normaal niet zo snel op een kaart ziet staan, waardoor het een extra bijzondere ervaring was.
Naast de vier gangen werden er verrast met een amuse en een aperitief van het huis!
Alles smaakte voortreffelijk goed en zowel de vis als het vlees waren zo mals allemaal! Wij hebben onwijs genoten en dat maakte het echt waard om dit mee te maken!

Datum van bezoek: september 2022
Johan Creytens, Eigenaar van Le Mystique - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2023

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling! Het is fijn om te horen dat u zo'n geslaagde avond hebt gehad en dat onze gastheer u zo goed heeft verzorgd.
Het is onze missie om elke gast een stijlvolle en onvergetelijke ervaring te bezorgen en het klinkt alsof we daarin zijn geslaagd.
Wij zijn blij dat u het viergangen diner met wijnarrangement hebt geprobeerd en zo genoten heeft van de verschillende smaken. Het is onze passie om met onze gastronomische vaardigheden een bijzondere ervaring te bieden en het klinkt alsof u daarvan heeft kunnen genieten.
Dank u nogmaals voor uw positieve feedback en we hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen!
Johan Creytens
Eigenaar & general manager

10 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Een fantastische avond uit; heerlijk gegeten, fantastische service op een unieke, chique locatie. De chef kwam bij vertrek afscheid nemen, we voelden ons speciaal. Echt een beleving, een bijzondere avond uit.

Datum van bezoek: april 2022
13 februari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Meer dan ster-waardig!!! Heerlijke combinatie van professionele bediening met terwijl aandacht voor een warm thuisgevoel. De gerechten zijn van topkwaliteit. Ongelofelijk dat dit nog geen Michelin-ster ontvangen heeft, wij komen hier zeker terug!

Datum van bezoek: februari 2022

Reizigers die Le Mystique - Relais & Chateaux bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Le Mystique - Relais & Chateaux geweest? Deel je ervaringen!