“Aanrader”

Geclassificeerd als nr. 8 van 735 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Vis en zeevruchten
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Ze bieden seizoensgebonden Vlaams-Franse gerechten van chef-kok Gregory Slembrouck, wiens inspiratie wordt geleid door hoogwaardige, verse marktproducten. Zijn tweede huis is zeker zijn kachel, waar hij het grootste deel van zijn tijd doorbrengt met het creëren en bewerken van zijn culinaire magie om het perfecte gastronomische statement te verkrijgen voor elke gast die zowel koninklijk is in presentatie als overvloedig van smaak. Elk bord is het bewijs van de verfijnde culinaire expertise van chef-kok Gregory, die niet alleen zijn buitengewone liefde voor eten laat zien, maar als een meester in zijn vak is hij constant bezig met het balanceren van zijn inspiratie voor nieuwe presentaties, zijn stroom van creativiteit en zijn onophoudelijke zoektocht naar continue kwaliteit. U kunt ten volle genieten van deze voortreffelijke keuken in een perfect evenwicht tussen prijs en kwaliteit. Op zaterdag wordt enkel het menu geserveerd. Kledij: casual elegant
2 weken geleden beoordeeld

Heerlijk gegeten in een prachtig interieur. We hebben genoten van de verfijnde gerechten en supervriendelijke bediening. Ook de vegetarische gerechten waren top!

Datum van bezoek: september 2020
JohanCreytens, Eigenaar van Le Mystique - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Bedankt voor uw mooie commentaar. Het doet ons dan ook deugd dat jullie genoten hebben van de totale culinaire ervaring, interieur, gerechte, vriendelijke bediening.
Hopelijk tot zeer binnenkort.

28 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassend interieur, vriendelijke bediening en vernieuwende top gerechtjes.
Ietsje prijzig, maar aan te bevelen.

Datum van bezoek: juli 2020
JohanCreytens, Eigenaar van Le Mystique - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2020

Bedankt voor jullie bezoek en zijn dan ook zeer blij te horen dat jullie het TOP vonden
Prijzig zijn is natuurlijk relatief en moet in het groter geheel gezien worden, het gaat immers over dagverse producten, geen diepvries, geen poeders, geen klaargemaakte zaken
Alles manueel, pure handenarbeid, klaar gemaakt met liefde door het keukenteam
In België zijn helaas de loonkosten immers ook een heel stuk duurder dan in het buitenland.
We kijken alvast uit om jullie nogmaals te mogen verwelkomen en met nieuwe ontdekkingen te komen.
Het Mystique Team

12 maart 2020 beoordeeld

Ondanks het feit dat we eerder een modern kader verkiezen konden we het klassieke decor van Le Mystique zeker appreciëren. De bediening, vooral Nagui, was schitterend. Hij weet perfect welk type persoon er voor hem staat en hoe daarop in te spelen. Het eten was zeer goed, pareltjes voor het ook en de smaken zaten ook erg goed. Al even geleden dat we zo goed gegeten hebben. Voor de dessertkar hebben we helaas moeten passen, we waren reeds voldaan. Zeker en vast de moeite!

Datum van bezoek: maart 2020
Manager_Heritage, General Manager van Le Mystique - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2020

Beste,

In de eerste plaats wensen wij u te bedanken voor uw interesse in Restaurant Le Mystique alsook om uw tijd te nemen uw ervaring online te delen.

Wij voelens ons vereerd dat u onze bediening en decor weet te appreciëren en we zullen uw sympathieke woorden met plezier delen met Nagui.

Wij kijken er al naar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Johan Creytens
Zaakvoerder

6 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een klasiseke ambience met kwalitatief hoogopgeleide medewerkers, leuk jong en vrolijk met een goede doses humor!, waanzinnig goede keuken. Je voelt je er echt thuis!

Datum van bezoek: maart 2020
Manager_Heritage, Other van Le Mystique - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2020

Beste Antonia H.

Hartelijk dank voor uw bezoek aan restaurant Le Mystique, alsook voor het delen van uw ervaring met uw mede Tripadvisor-leden.

Het is een waar genoegen te lezen dat u genoten heeft van uw diner bij ons en het gehele team voelt zich vereerd dankzij uw mooie compliment.

Wij kijken er alvast naar uit u snel opnieuw te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten,

Johan, Isabelle & Team Le Mystique

15 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Algemeen top!
Een echt avontuur voor je smaakpapillen.
Prachtige presentaties, lekkere wijnen,...
Een echte aanrader.

Datum van bezoek: februari 2020
Manager_Heritage, Other van Le Mystique - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2020

Beste CaSte,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij ons op Tripadvisor!

Het is een waar genoegen te lezen dat wij uw verwachtingen konden overtreffen en dat u genoten heeft van de creaties van onze chef.

Wij kijken er alvast naar uit u opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Johan, Isabelle & team Le Mystique

Reizigers die Le Mystique - Relais & Chateaux bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Le Mystique - Relais & Chateaux geweest? Deel je ervaringen!