“Kader, bediening en eten, 1 voor 1 top!”

Le Mystique - Relais & Chateaux
Een tafel reserveren
di 7/4
20:00
Geclassificeerd als nr. 7 van 740 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Vis en zeevruchten
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Ze bieden seizoensgebonden Vlaams-Franse gerechten aan door chef Gregory Slembrouck, wiens inspiratie wordt geleid door verse producten van hoge kwaliteit. Zijn tweede huis is zeker zijn fornuis, waar hij het grootste deel van zijn tijd besteedt aan het creëren van zijn culinaire magie om de perfecte gastronomische creatie te krijgen. Elk bord is het bewijs van verfijnde culinaire expertise van chef Gregory, die niet alleen zijn buitengewone liefde voor eten toont, maar als een meester in zijn vak is hij constant bezig met het in evenwicht houden van zijn inspiratie voor nieuwe presentaties, zijn creativiteit en zijn onophoudelijke zoektocht naar continue kwaliteit. U kunt volop genieten van deze voortreffelijke keuken in een perfecte balans, in de unieke historische kamer uit 1869 door te kiezen voor een van onze originele menu's 'Smaken van de regio', of gewoon door uw favoriete gerechten à la carte te bestellen. Op zaterdag wordt er enkel menu geserveerd. Dress code: Casual Elegant
3 weken geleden beoordeeld

Ondanks het feit dat we eerder een modern kader verkiezen konden we het klassieke decor van Le Mystique zeker appreciëren. De bediening, vooral Nagui, was schitterend. Hij weet perfect welk type persoon er voor hem staat en hoe daarop in te spelen. Het eten was zeer goed, pareltjes voor het ook en de smaken zaten ook erg goed. Al even geleden dat we zo goed gegeten hebben. Voor de dessertkar hebben we helaas moeten passen, we waren reeds voldaan. Zeker en vast de moeite!

Datum van bezoek: maart 2020

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een klasiseke ambience met kwalitatief hoogopgeleide medewerkers, leuk jong en vrolijk met een goede doses humor!, waanzinnig goede keuken. Je voelt je er echt thuis!

Datum van bezoek: maart 2020
Manager_Heritage, Other van Le Mystique - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Antonia H.

Hartelijk dank voor uw bezoek aan restaurant Le Mystique, alsook voor het delen van uw ervaring met uw mede Tripadvisor-leden.

Het is een waar genoegen te lezen dat u genoten heeft van uw diner bij ons en het gehele team voelt zich vereerd dankzij uw mooie compliment.

Wij kijken er alvast naar uit u snel opnieuw te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten,

Johan, Isabelle & Team Le Mystique

15 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Algemeen top!
Een echt avontuur voor je smaakpapillen.
Prachtige presentaties, lekkere wijnen,...
Een echte aanrader.

Datum van bezoek: februari 2020
Manager_Heritage, Other van Le Mystique - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2020

Beste CaSte,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij ons op Tripadvisor!

Het is een waar genoegen te lezen dat wij uw verwachtingen konden overtreffen en dat u genoten heeft van de creaties van onze chef.

Wij kijken er alvast naar uit u opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Johan, Isabelle & team Le Mystique

26 januari 2020 beoordeeld

Gisteren hebben we hier genoten van een 5 gangen menu'tje (op basis van haring, zeekat, blauwe leng, en duif met als afsluiter een oogstrelende en donkere chocoladetaart). Aantrekkelijke presentatie op de borden; fijne, verrukkelijke en gebalanceerde smaken, en aangename en magnifieke bijpassende wijnen. Ik heb de dessertkar gelaten voor wat ze was. Trop est trop.

Datum van bezoek: januari 2020
JohanCreytens, Eigenaar van Le Mystique - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2020

Top dat jullie genoten hebben van onze 5-gangen "menu Heritage". Toch jammer dat jullie de "charriot de dessert" links hebben laten liggen. Misschien een volgende keer.
Nogmaals van harte bedankt voor jullie bezoek.

9 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben met mijn toenmalige lief nu vrouw bij le mystique geweest.

Het is een super team en het eten is daar subliem, je krijgt ook waar voor je geld.

Toen we aan de dessert begonnen konden we al niet meer, maar toch hebben we deze opgegeten (te lekker om te laten liggen).

Toen mijn vrouw naar de toilet ging vroeg ik stiekem aan onze gastheer om mij te assisteren bij het ten huwelijk vragen van mijn vrouw, vol enthousiasme heeft hij mij geholpen.

Ik kan deze plaats voor een losse, aangename, kwaliteitsvolle service en sfeer alleen maar aanraden.

Dit is een absolute meerwaarde voor chateaux relais en ook voor brugge een mooie parel.

Wij komen terug op 14 december, tot dan :)

Datum van bezoek: augustus 2019
JohanCreytens, Eigenaar van Le Mystique - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2019

Waw, top, bedankt voor de super commentaren.
We zijn zo blij dat jullie genoten hebben van deze speciale avond.
Dikke proficiat van ons allen met jullie verloving. Altijd leuk om met dergelijke mijlpalen in een leven ons steentje te kunnen bijdragen.
Tot binnenkort

Reizigers die Le Mystique - Relais & Chateaux bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Le Mystique - Relais & Chateaux geweest? Deel je ervaringen!