TripAdvisor

Keukens: Belgisch, Frans, Vis en zeevruchten
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben met mijn toenmalige lief nu vrouw bij le mystique geweest.

Het is een super team en het eten is daar subliem, je krijgt ook waar voor je geld.

Toen we aan de dessert begonnen konden we al niet meer, maar toch hebben we deze opgegeten (te lekker om te laten liggen).

Toen mijn vrouw naar de toilet ging vroeg ik stiekem aan onze gastheer om mij te assisteren bij het ten huwelijk vragen van mijn vrouw, vol enthousiasme heeft hij mij geholpen.

Ik kan deze plaats voor een losse, aangename, kwaliteitsvolle service en sfeer alleen maar aanraden.

Dit is een absolute meerwaarde voor chateaux relais en ook voor brugge een mooie parel.

Wij komen terug op 14 december, tot dan :)

Datum van bezoek: augustus 2019
JohanCreytens, Eigenaar van Le Mystique - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Waw, top, bedankt voor de super commentaren.
We zijn zo blij dat jullie genoten hebben van deze speciale avond.
Dikke proficiat van ons allen met jullie verloving. Altijd leuk om met dergelijke mijlpalen in een leven ons steentje te kunnen bijdragen.
Tot binnenkort

9 oktober 2019 beoordeeld

een heel verfijnde keuken, een niveautje hoger !!! Een avondje luxe uit eten in een super kleurrijk gerestaureerd interieur. De vriendelijke bediening brengt ieder gerecht in een passend kommetje op plezierig gestileerd bord,... Smaken worden verrassend gecombineerd tot een ontploffing van de papillen.........Heerlijk ........en een beetje duurder.......iets te vieren ?? een aanrader

Datum van bezoek: oktober 2019
JohanCreytens, Eigenaar van Le Mystique - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2019

we zijn zeer blij te lezen dat jullie genoten hebben van jullie culinaire avond bij ons.
we proberen steeds het beste te geven van onszelf
ik verneem graag van u waar we steken hebben laten vallen of wat er u niet bevallen is, maw de reden waarom u maar een 4/5 gaf
we zijn pefectionistisch en willen vernemen waar we kunnen verbeteren
graag meer info op gm@hotel-heritage.com

9 oktober 2019 beoordeeld

Zoals een Relais et Château laat vermoeden: luxueus en klassevol. De keuken is bijzonder lekker, de gerechten zijn qua presentatie ook sterk. Geschoold personeel in de zaal.

Datum van bezoek: maart 2019

Bedankt voor jullie bezoek en mooie commentaar.
hopelijk tot binnenkort wel nog eens, in ons magische Brugge

6 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een vriendelijke chef met toffe ideeën. Een aanrader die wat verborgen zit daar het tot een hotel behoort.

Datum van bezoek: oktober 2019

Van harte bedankt voor uw positieve reactie en zijn zeer blij dat jullie genoten hebben van de culinaire ontdekkingen van onze Chef Gregory Slembrouck
Hopelijk tot binnenkort

15 augustus 2019 beoordeeld

Hebben er genoten van een gezellige lunch. Eten was heerlijk, lekkere drankje erbij, een aanrader voor een culinaire genieter. Zeker voor herhaling vatbaar al is het nu toch een tijdje geleden.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Le Mystique - Relais & Chateaux bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Le Mystique - Relais & Chateaux geweest? Deel je ervaringen!