TripAdvisor
Brugge
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Klassevol, verfijnd, verrassende keuken.”

Le Mystique - Relais & Chateaux
Keukens: Belgisch, Frans, Vis en zeevruchten
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld

Zoals een Relais et Château laat vermoeden: luxueus en klassevol. De keuken is bijzonder lekker, de gerechten zijn qua presentatie ook sterk. Geschoold personeel in de zaal.

Datum van bezoek: maart 2019

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een vriendelijke chef met toffe ideeën. Een aanrader die wat verborgen zit daar het tot een hotel behoort.

Datum van bezoek: oktober 2019
15 augustus 2019 beoordeeld

Hebben er genoten van een gezellige lunch. Eten was heerlijk, lekkere drankje erbij, een aanrader voor een culinaire genieter. Zeker voor herhaling vatbaar al is het nu toch een tijdje geleden.

Datum van bezoek: september 2018
14 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig interieur met klasse. Voldoende plaats tussen de tafels. Snelle actie van eerste hapje en aan bieding van aperitief. Heel fijne hapjes van smaak en presentatie. We kozen voor de menu alles erop. Zeergoede wijnen boordevol smaken aangepast aan het eten. Heel fijne visbereidingen en overheerlijke sausen. Eend met rode kool in de zomer echt geslaagd en lekker. Ook het rundvlees en garnituur kan niet beter, top.
2 kleine desserts een finesse van zijn welste. Met overheerlijke koffiehapjes was het een topper. Mij zien ze zeker terug. De vegetarische menu zag er zo aantrekkelijk uit.

Datum van bezoek: juli 2019
6 juli 2019 beoordeeld

Mijn nieuw toprestaurant. Onlangs 3 keer kort na elkaar gaan eten. Telkens super lekker, top bediening, aangenaam kader, vriendelijke mensen. Aperitief start al met originele en verrassende hapjes, de gerechten zelf zijn telkens een prachtig kleuren- en smakenpalet. Uitgelezen wijnkaart. Ik blijf hier komen!!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Le Mystique - Relais & Chateaux bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Le Mystique - Relais & Chateaux geweest? Deel je ervaringen!