“Topper van formaat”

Keukens: Belgisch, Frans, Vis en zeevruchten
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
14 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig interieur met klasse. Voldoende plaats tussen de tafels. Snelle actie van eerste hapje en aan bieding van aperitief. Heel fijne hapjes van smaak en presentatie. We kozen voor de menu alles erop. Zeergoede wijnen boordevol smaken aangepast aan het eten. Heel fijne visbereidingen en overheerlijke sausen. Eend met rode kool in de zomer echt geslaagd en lekker. Ook het rundvlees en garnituur kan niet beter, top.
2 kleine desserts een finesse van zijn welste. Met overheerlijke koffiehapjes was het een topper. Mij zien ze zeker terug. De vegetarische menu zag er zo aantrekkelijk uit.

Datum van bezoek: juli 2019

6 juli 2019 beoordeeld

Mijn nieuw toprestaurant. Onlangs 3 keer kort na elkaar gaan eten. Telkens super lekker, top bediening, aangenaam kader, vriendelijke mensen. Aperitief start al met originele en verrassende hapjes, de gerechten zelf zijn telkens een prachtig kleuren- en smakenpalet. Uitgelezen wijnkaart. Ik blijf hier komen!!

Datum van bezoek: juli 2019
20 juni 2019 beoordeeld

Heerlijke keuken, vriendelijke staaf. Telkens weer opnieuw een unieke ervaring. We komen telkens weer terug bij speciale gelegenheden

Datum van bezoek: juni 2019
21 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een favoriet elke keer opnieuw.telkens liggen de verwachtingen hoog maar toch worden alle verwachtingen overtroffen.
Is niet goedkoop maar in vergelijking met de belevenis is de prijs verwaarloosbaar.als je het wauw effect zoekt moet je hier zijn

Datum van bezoek: oktober 2018
JohanCreytens, Eigenaar van Le Mystique - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2019

zo blij dat jullie wederom genoten hebben !
hopelijk tot binnenkort

7 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke avond van begin tot einde. Zeer vriendelijke bediening. Komen eten met ‘Jong keukengeweld’ maar kom zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: maart 2019
J-Creytens-Owner-GM, Eigenaar van Le Mystique - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2019

bedankt voor jullie bezoek en super blij dat jullie genoten hebben van de culinaire creaties van onze Chef Gregory Slembrouck
we kijken alvast uit om jullie binnenkort terug te mogen begroeten
tot dan !

Reizigers die Le Mystique - Relais & Chateaux bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Le Mystique - Relais & Chateaux geweest? Deel je ervaringen!