“Zeker een ster waard!!”

Keukens: Belgisch, Frans, Vis en zeevruchten
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld

Mijn nieuw toprestaurant. Onlangs 3 keer kort na elkaar gaan eten. Telkens super lekker, top bediening, aangenaam kader, vriendelijke mensen. Aperitief start al met originele en verrassende hapjes, de gerechten zelf zijn telkens een prachtig kleuren- en smakenpalet. Uitgelezen wijnkaart. Ik blijf hier komen!!

Datum van bezoek: juli 2019

4 weken geleden beoordeeld

Heerlijke keuken, vriendelijke staaf. Telkens weer opnieuw een unieke ervaring. We komen telkens weer terug bij speciale gelegenheden

Datum van bezoek: juni 2019
21 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een favoriet elke keer opnieuw.telkens liggen de verwachtingen hoog maar toch worden alle verwachtingen overtroffen.
Is niet goedkoop maar in vergelijking met de belevenis is de prijs verwaarloosbaar.als je het wauw effect zoekt moet je hier zijn

Datum van bezoek: oktober 2018
JohanCreytens, Eigenaar van Le Mystique - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2019

zo blij dat jullie wederom genoten hebben !
hopelijk tot binnenkort

7 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke avond van begin tot einde. Zeer vriendelijke bediening. Komen eten met ‘Jong keukengeweld’ maar kom zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: maart 2019
J-Creytens-Owner-GM, Eigenaar van Le Mystique - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2019

bedankt voor jullie bezoek en super blij dat jullie genoten hebben van de culinaire creaties van onze Chef Gregory Slembrouck
we kijken alvast uit om jullie binnenkort terug te mogen begroeten
tot dan !

22 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echt toprestaurant. Superlekker en verfijnd gegeten in een prachtig kader. Bovenop de heerlijke gerechten ook mogen genieten van een aangename, vlotte en zeer correcte bediening. Beter dan in vele sterrenrestaurant!
Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: februari 2019
J-Creytens-Owner-GM, Eigenaar van Le Mystique - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2019

we zijn zeer tevreden dat jullie genoten hebben van de culinaire ervaring
we hebben inderdaad een top team dat instaat voor een vlotte, maar vooral vriendelijke bediening
ze staan dagelijks in om te luisteren naar de wensen van onze gasten
hopelijk tot binnenkort

Reizigers die Le Mystique - Relais & Chateaux bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Le Mystique - Relais & Chateaux geweest? Deel je ervaringen!