“Geweldige ervaring”

Le Mystique - Relais & Chateaux
Reserveren met
Le Mystique - Relais & Chateaux is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 4 van 799 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Vis en zeevruchten
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Komen eten met 'Jong Keukengeweld'. Het was een geweldige avond. Van amuse tot dessert was alles top. Daarnaast ook een vlot en vriendelijke bediening. Een geweldige ontdekking! Het zware dessert hoefde voor mij niet. Ik hou wel van een frisse afsluiter. Maar: "des goûts et des couleurs on, ne discute pas". We komen zeker teruv!

Datum van bezoek: oktober 2018
J-Creytens-Owner-GM, Eigenaar van Le Mystique - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

beste Jonas,
bedankt voor je bezoek nav de actie "Jong Keukengeweld" en zijn zeer blij dat je genoten hebt van je culinaire ervaring.
De actie gaat terug door volgende maand en de reservaties starten morgen woensdag 13 februari
misschien hebben we de gelegenheid om je terug te verwelkomen
Chef & team

15 januari 2019 beoordeeld

Niet goedkoop maar wel heel heel lekker om daar iets te gaan eten met vrienden. E n echte aanrader. Smakelijk

Datum van bezoek: februari 2018
11 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super, alles was gewoon af, vriendelijke bediening, alles was gewoon een streling voor onze smaakpapillen

Datum van bezoek: januari 2018
6 oktober 2018 beoordeeld

Prachtig kader, vol grandeur en een fijne verzorgde keuken in een historisch pand. Zeer aangename verrassing voor mijn verjaardag.

Datum van bezoek: september 2018
15 augustus 2018 beoordeeld

Dit is een pareltje op alle gebied.Een leuk kader, vlotte gezellige bediening en zeer lekker eten.Ook de aangepaste wijnen waren zeer zeker de moeite

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Le Mystique - Relais & Chateaux bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Le Mystique - Relais & Chateaux geweest? Deel je ervaringen!