“Dit is af”

Le Mystique - Relais & Chateaux
Reserveren met
Le Mystique - Relais & Chateaux is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 796 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Vis en zeevruchten
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
6 oktober 2018 beoordeeld

Prachtig kader, vol grandeur en een fijne verzorgde keuken in een historisch pand. Zeer aangename verrassing voor mijn verjaardag.

Datum van bezoek: september 2018

15 augustus 2018 beoordeeld

Dit is een pareltje op alle gebied.Een leuk kader, vlotte gezellige bediening en zeer lekker eten.Ook de aangepaste wijnen waren zeer zeker de moeite

Datum van bezoek: augustus 2018
10 juli 2018 beoordeeld

We kozen dit restaurant voor een feestelijk diner met familie (5 personen). Het restaurant volgt de reservering strict op, met zelfs een telefoontje enkel uren voorafgaand. Bij aankomst onmiddellijk opgevangen & naar mooie ronde tafel gebracht (ideaal voor conservatie). Wat verrassend alle personeel spreekt Engels, doch geen Nederlands. Dit werd echter meer dan gecompenseerd door de vriendelijkheid & attente bediening, perfect evenwicht tussen aanwezig maar niet opdringerig.
Wij kozen de 6 gangen menu, waarbij verschillende bereidingen van makreel mij bevielen, naast de duif (is één van mijn lievelingen). Als er toch een negatief puntje gebracht, misschien niet een wow factor, doch alle gangen op hoog culinair niveau. Eventueel broodkeuze nog iets uitgebreider? Kortom een zeer aangename culinaire ervaring.
Wat betreft de dranken, was er reeds de positieve ervaring dat dit restaurant mocktails kent (niet alcoholische cocktails) wat zeer aangenaam is voor de Bob & onze dochter die veelal niet drinkt. Dit is geen evidentie, zelfs niet in sterren restaurants in Parijs. We verkozen een fles champagne (Roederer) bij de visgerechten (in feite een leuke combinatie) en La Dominique 2010 bij vleesgerechten. Beide aan een zeer aanvaardbare prijs.
De ambiance in de zaal was aangenaam, licht geroezemoes, tafels voldoende uiteen, aangename niet storende muziek... Positief was eveneens de lange duur dat we konden tafelen (het was reeds na 12u toen we het restaurant verlieten, zonder de indruk te krijgen dat het tijd werd...). De prijs was tenslotte correct (+/- 900 Euro voor 5 personen 6 gangen, eigen keuze wijn & champagne).
Kortom voor herhaling vatbaar.

9 juli 2018 beoordeeld

In de meeste recensies is er altijd wel op z'n minst één puntje dat verbeterd zou kunnen worden, maar hier kan ik absoluut niets bedenken dat verbeterd zou kunnen worden voor mij! Van aperitief tot mignardises was alles tip top in orde! Ik was zeer aangenaam verrast door de service, die weliswaar in het Engels was, wat begrijpelijk is in een stad die op toerisme draait. Er werd echt geluisterd naar wat ik vroeg (dessert wisselen uit het menu met een van de kaart) en alles werd zo snel en precies gedaan! Hier zijn alle puntjes die ik en mijn familie echt aangenaam vonden:
- Eten werd warm gehouden toen er iemand even naar het toilet was
- Messen en vorken aan dezelfde kant, om niet te hoeven wisselen indien linkshandig
- Na het serveren van de eend, werd er een handdoekje gebracht, om toch maar aan de etiquette te voldoen
- De mocktail die ze me voorzetten was zeer fris en verrassende smaken, ook dit werd zonder enig probleem geserveerd.

Kortom:
Een absolute must als je van goed eten houdt!

6 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kunnen kort zijn. Deze chef verdient een Michelin ster. Het 4 gangen menu inclusief de wijnen genomen. Zelden op zo’n hoog niveau gegeten. Elk gerecht een verrassing van smaken. Veel bijgerechtjes. Wat een feest.

Reizigers die Le Mystique - Relais & Chateaux bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Le Mystique - Relais & Chateaux geweest? Deel je ervaringen!