“N stukje gastvrijheid.”

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: St-anna
3 januari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Hartelijk onthaal en uitstekende service. Aangenaam verrast door de authenticiteit op deze hypertoeristische locatie.

Datum van bezoek: december 2022

13 november 2022 beoordeeld

Onze eerste kennismaking met Passion for food.
De gerechten zijn heerlijk en niet duur. Enkel min punt weinig aanbod van aperitief.

Datum van bezoek: november 2022
22 september 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vinden de naam Passion for Food meer dan toepasselijk.
Het wordt met liefde bereid en opgediend.
Voortreffelijke vooraf alle twee een groente soep en ik als hoofd gerecht Lam met rijst en olijven.
Mijn vrouw heeft als hoofdgerecht Kip met penne en abrikoos zij heeft gegeten.
Alle twee hebben we genoten

18 september 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten tegen een schappelijke prijs met vriendelijke bediening.
Wie eens weg wil van het klassieke Belgische eten, maar het toch niet te exotisch wenst, is zeker goed bij "Passion for food". Super lekkere Tajine met heerlijk mals lamsvlees. En voor de Vegas is er ook keuze uit verschillende gerechten. Een aanrader voor wie in Brugge eens lekker wil gaan eten zonder een aanslag op zijn budget.

17 september 2022 beoordeeld

Zeer lekker eten, pure keuken. Zeer vriendelijke service. Verschillende vegan opties. Goede prijs-kwaliteit.

Reizigers die Passion For Food bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Passion For Food geweest? Deel je ervaringen!