“Ongecompliceerd lekker mediterraan eten. Een aanrader.”
Beoordeling van Passion For Food

Passion For Food
Geclassificeerd als nr. 30 van 749 Restaurants in Brugge
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: St-anna
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten tegen een schappelijke prijs met vriendelijke bediening.
Wie eens weg wil van het klassieke Belgische eten, maar het toch niet te exotisch wenst, is zeker goed bij "Passion for food". Super lekkere Tajine met heerlijk mals lamsvlees. En voor de Vegas is er ook keuze uit verschillende gerechten. Een aanrader voor wie in Brugge eens lekker wil gaan eten zonder een aanslag op zijn budget.

Datum van bezoek: september 2022

1 week geleden beoordeeld

Zeer lekker eten, pure keuken. Zeer vriendelijke service. Verschillende vegan opties. Goede prijs-kwaliteit.

Datum van bezoek: september 2022
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke service met en lach. Voor lekker en gezond eten moet je hier zijn. Prettige energie en mooie aankleding. Ik kom zeker nog een keer terug!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten! Vriendelijke service! Zeker een aanrader om lekker en gezond te eten. Komen zeker een keertje terug!!!!!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Als je van pareltjes houdt is dit er eentje. Van buiten konden we de naam niet meteen lezen, maar dichterbij zagen we dan Passion for Food. Het lamsvlees met rijst en droge vijgen is echt intens van smaak. Het vlees is superzacht en valt van het bot. De couscous komt ook met zacht vlees en veel groente. Wij hadden ook de huissalade en dat is ook een aanrader. Hier ga je heen als je van lekker eten houdt en weer even andere smaken wil eten dan een frietje of pizza.

Reizigers die Passion For Food bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Passion For Food geweest? Deel je ervaringen!