“Heerlijk eten!!!”

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: St-anna
26 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je van pareltjes houdt is dit er eentje. Van buiten konden we de naam niet meteen lezen, maar dichterbij zagen we dan Passion for Food. Het lamsvlees met rijst en droge vijgen is echt intens van smaak. Het vlees is superzacht en valt van het bot. De couscous komt ook met zacht vlees en veel groente. Wij hadden ook de huissalade en dat is ook een aanrader. Hier ga je heen als je van lekker eten houdt en weer even andere smaken wil eten dan een frietje of pizza.

8 augustus 2022 beoordeeld

Ontzettend leuk restaurant! Heerlijk gegeten in de rustige en mooie binnentuin. Het lamsvlees was erg mals en lekker me de gele rijst met vijgen. Ook de auberginesalade en de couscous met groenten waren erg lekker. De Egyptische thee is zeker een aanrader. Goede vegetarische opties. Service was perfect, we werden hartelijk ontvangen door de eigenaar.

7 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden beide de couscous met kip. Daar zat ook een flinke hoeveelheid groente bij. Alles bij mekaar was het een flinke hoeveelheid. Daarnaast is de eigenaar een zeer vriendelijke man, die de naam van het restaurant eer aan doet. Al met al een echte aanrader wat ons betreft.

31 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek naar een restaurant waar goed vegetarisch eten wordt geserveerd, kwamen we terecht bij dit restaurant.
Heerlijke Egyptische gerechten, echt lekker gegeten. Achter het restaurant was een klein terrasje, dus niet aan de straat, lekker rustig.

Datum van bezoek: juli 2022
27 januari 2022 beoordeeld

We werden heel hartelijk ontvangen door de eigenaar. Er zijn genoeg veganistische opties die duidelijk zijn aangegeven op de kaart. Heerlijke couscous gegeten. Er werd laten zien hoe het gerecht het beste gegeten kon worden. Aan het eind nog een lekker fruitsapje als bedankje. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2022

Reizigers die Passion For Food bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Passion For Food geweest? Deel je ervaringen!