“Show cooking”

Restaurant Sumo
Geclassificeerd als nr. 321 van 812 Restaurants in Brugge
Keukens: Japans
26 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Avondje uit met het gezin. Zowel onze kinderen als wijzelf kregen een kimono aan ter bescherming van de kledij. We hebben een menu genomen voor 3 volwassenen, de kinderen hebben gedeeld met 2. Voorgerecht sushi en sashimi, hoofdgerecht eerst kip, dan vis en erna geflambeerde biefstuk. Het eten was echt lekker, de bediening was erg vriendelijk en de kindjes vonden de show cooking echt super! Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: december 2018

6 oktober 2018 beoordeeld

Zeer vriendelijke ontvangst, al was het even wennen een leeg restaurant binnen te stappen. Begonnen met warme sake op aanraden van de gastvrouw, dit ging vlot naar binnen tijdens het eten.

Leuke act van de chef aan de teppanyaki platen, super ondanks wij dus de enige aanwezigen waren. Eten was erg lekker, vooral de noodles met saus van de chef , kruiding subliem. De tonijn viel echter wat tegen en had toch een beetje twijfels over de versheid, garnalen wel top!

De sfeer is familiaal , gezellig en relaxed. Ik om zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: maart 2018
15 mei 2018 beoordeeld

Na een dagje uit met het ganse gezin wimlen we toch wel eens onze nieuwsgierigheid belonene met een bezoek aan Sumo.
Nast nog een koppel waren we de enige bezoekers op O.L.H.Hemelvaart. De oervriendelijke bediening van de dame des huizes schepte de juiste toonaard voor een gezellige avond. Naast de te appreciëren sushis had zo wat elk zijn eigen hoofdgerecht besteld( lamskotelet, kip, eendeborst).Uiteraard met de nodige show aan de kooktafel werden onze gerechten één voor één geserveerd.Zoals trouwens bij elke nieuwe groep bezoekers start alles met een schietoefening van gebakken ei naar ieders wijdopen mond. Hou er rekening mee dat het ei niet altijd terecht komt waar het voor is gelegd.De fun is aanwezig en schept een familiale sfeer.Alles wordt geserveerd met nudels afgebakken met verscheidene groentjes.Qua prijs best te pruimen en dus voor een herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: mei 2018
9 april 2018 beoordeeld

Goed ontvangen, lekker gegeten, een menuutje van goed 40 euro...
Voorgerecht bestond uit voornamelijk zalm, jammer genoeg niets van tonijn, maar was echt vers en lekker.Voor het hoofgercht kip, staartvis, zalm en ossehaas, noedels en véél lekker kortgebakken groentjes...een aanrader.

Datum van bezoek: april 2018
4 maart 2018 beoordeeld

super ontv. door gastvrouw , die je graag in de obligatoire kimono helpt , de gastheer geeft dan weer het beste van zichzelf aan de teppanyakiplaat . menu's in verschillende prijs categorieën , alles super vers en heel verzorgt , men doet hier reeds showcooking v/a 2 personen . twee jonge mensen die het verdienen om succesvol te zijn (worden ), wij komen hier zeker terug

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Restaurant Sumo bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Restaurant Sumo geweest? Deel je ervaringen!