Priceline
Agoda.com174 US$
Tripadvisor174 US$
ZenHotels.com
Beoordeeld op 21 februari 2021

De gastvrouw zorgt voor een hartelijke en persoonlijke ontvangst, de kamers zijn erg netjes, gezellig en goed uitgerust. Ook een erg lekker (home made) ontbijt met veel variatie. Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: februari 2021
Lynn koning, Owner van Huis Koning, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2021

Dag Margo,
Heel erg bedankt voor het schrijven van deze review!
Geniet van het mooie weer,

Beoordeeld op 20 februari 2021 via mobiele applicatie

Wij hebben één nacht verbleven in deze prachtige en uiterst verzorgde B&B. Wij wilden graag nog vele dagen langer blijven omdat dit een zéér aangenaam verblijf was. De kamers zijn heel mooi en gezellig ingericht, het ontbijt is buitengewoon lekker en de gastvrouw is zeer gastvrij. Wij hebben écht genoten van dit verblijf.

Datum van verblijf: februari 2021
Lynn koning, Owner van Huis Koning, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2021

Dag Robin,
Heel fijn om te lezen dat je verblijf zo goed is bevallen Super bedankt voor het schrijven van deez beoordeling.
We hopen jullie terug te zien inn een Corona-vrije wereld!
Geniet van het mooie weer,

Beoordeeld op 13 februari 2021 via mobiele applicatie

De mooie, charmante en authentieke B&B ligt vlak aan het water. Je kijkt er letterlijk onder de bruggetjes door tot in de verte...
Alle materialen, tot zelfs de kleinste details zijn kwalitatief en met "oh zo'n grote liefde" afgewerkt.
Er zijn 4 kamers, waardoor het een persoonlijke verwelkoming is, met die oprechte glimlach ontvangen'!
Alle tips van het mooie Brugge worden gedeeld.
De gastvrouw legt de gasten graag in de watten, tot in de perfectie!
TOP! Wat een uniek verblijf!

Datum van verblijf: februari 2021
Lynn koning, Owner van Huis Koning, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2021

Dag Eline,
Hartelijk dank voor het schrijven van deze hard nodig beoordeling!!!!
Zeer leuk te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hadden.
Heel veel groeten aan je lieve man,

Beoordeeld op 16 augustus 2020

Wat een fantastische ervaring hebben wij gehad in deze B&B. Voor iedereen die verlangt naar méér dan 'alleen' op-en-top-luxe, maakt eigenaresse Lynn je verblijf namelijk onvergetelijk. Een gastvrouw in hart en nieren, uitmuntend oog voor detail (aan werkelijk alles is gedacht) en heerlijkheid in de vingers: de zelfgemaakte en/of organische lekkernijen werden dagelijks als verrassing in je kamer gepresenteerd, of als tussendoor aangeboden vanuit de warme keuken.

Het is een combinatie van dingen die dit zo heerlijk hebben gemaakt. Het begon met een ontvangst zoals weinigen dat kunnen bieden: niet alleen een prettige uitleg (van bv. de Coronamaatregelen in Brugge of hot-spots), maar ook een drankje en hapje. Vanaf het moment dat je binnenstapt, zorgt Lynn ervoor dat je verblijf volkomen in het teken van ontspanning en luxe staat. Zelfs haar stem is prettig (!).
Mijn vriend en ik hebben in de anderhalve dag dat we er verbleven (twee nachten), hongerig gebruikgemaakt van Lynn's persoonlijke aanbevelingen aan activiteiten en restaurants, die allen waarmaakten wat zij al beloofde. Bij thuiskomst in onze kamer 's avonds, waren er verse appelmuffins. De volgende dag, na een zalige stadswandeling, lag er een briefje dat ons wees op de huisgemaakte chocolademousse in de minibar.
Het interieur van de B&B en het pand zelf, evenals de ligging, dragen ook louter bij aan genot. De hoek om en je bevindt je middenin het historische stadscentrum, maar de straat zelf is rustig. Als de deur achter je dichtvalt, dringt geen enkel straatgeluid nog naar binnen. Wauw! Om nog maar niet te spreken van het feit dat werkelijk elk detail van interieurdesign en inrichting rechtstreeks op ons persoonlijke moodboard voor ons eigen huis ging - het is beeldschoon, warm, knus, maar toch modern. Heel smaakvol.
In Huis de Koning waan je je in ieder geval van adel en wij komen zeker terug, evenals onze familie aan wie wij het al van harte hebben aanbevolen!

Kamertip: Zoldersuite is het meest luxueus en waanzinnig. A.C., minibar, gróót en diep bad en gróót en heerlijk bed!
Datum van verblijf: augustus 2020
Lynn koning, Owner van Huis Koning, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2020

Amaaaaj wat een review!!!!
Wat kan je mooi schrijven!heel erg bedankt, ik loop op wolkjes:-)
Hopelijk tot eens,

Beoordeeld op 3 augustus 2020

Na boeking praktische en duidelijke informatie per mail.
Prima spontane ontvangst door Lynn, een charmante en lieve gastvrouw.
Perfecte hygiënische, tot in de details verzorgde kamers met zelfgemaakte verwelkomingskoekjes, leuke toiletartikelen, voldoende ontsmettingsmiddel (Covid), modern sanitair en een comfortabel droombed.
Uitgebreid verwenontbijt met veel zelfbereide producten van uitstekende kwaliteit.
Als slot nog het leuke idyllische terrasje met prachtig zicht op de Reien (kanaal).
Een topverblijf.

Kamertip: Wij hadden kamer "Ter Reie" met prachtig zicht op de Reien (kanaal)
Datum van verblijf: juli 2020
Lynn koning, Owner van Huis Koning, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2020

Dag Veerle,
Hartelijk dank voor deze zeer mooie review!
Het is altijd leuk te lezen dat de gasten het naar hun zin hadden.
Hou het koel bij deze tropische temperaturen,