“Top zaak, verse producten!”
Beoordeling van Salade Folle

Keukens: Europees, Gezond
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
23 februari 2020 beoordeeld

Vriendelijke service, verse producten. Aanrader voor wie eerlijke, verse keuken zoekt in centrum Brugge!

21 februari 2020 beoordeeld

Vriendelijke en vlotte bediening! Leuk aanbod aan verschillende, verse gerechten die super lekker zijn. Sfeervol restaurant op een leuke ligging in hartje Brugge.
Zeker een aanrader!!

Datum van bezoek: januari 2020
17 februari 2020 beoordeeld

Een geweldige ervaring om bij salade folle te gaan eten. Super vers en een vriendelijke en vlotte bediening. De lekkerste salades in Brugge. Maar ook de pasta’s zijn super lekker. Zeker een aanrader.

17 februari 2020 beoordeeld

Was mijn 2de bezoek en is nog steeds dik in orde!
Super vriendelijke service met lekker eten, we komen zeker terug.

14 februari 2020 beoordeeld

Super lekker , bediening top , smaken en texturen top, kader mooi en ligging heel rustig we hebben er van genoten.

Reizigers die Salade Folle bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Salade Folle geweest? Deel je ervaringen!