TripAdvisor
Brugge
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Lekker, gezellig en supervriendelijke bediening!”
Beoordeling van Salade Folle

Keukens: Europees, Gezond
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
29 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een toffe, leuke zaak zeer centraal gelegen! De lekkere gerechten worden steeds met een glimlach geserveerd! een aanrader!!!

23 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende zaak, erg verzorgde en lekkere schotels. Een klein beetje gelegen buiten de drukte, geweldig om rustig te eten. Vriendelijk bediening, gewoon alles TOP !

23 augustus 2019 beoordeeld

Zeer lekker gegeten en bijzonder hartelijk ontvangen! Wij kozen voor de angusburger met frietjes en een verse knapperige salade met gerookte zalm. Heerlijk! De bediening is ook zeer vlot en vriendelijk! Ik zou deze plaats zeker aanraden en ikzelf kom er zeker en vast ook nog eens terug!

23 augustus 2019 beoordeeld

Aan het Walplein te Brugge bevindt zich restaurant Salade Folle. Gekend voor zijn kraakverse slaatjes en overheerlijke pasta's. Als niet-alcoholisch aperitief zijn er de zelfgemaakte limonades. Excellent!

22 augustus 2019 beoordeeld

Wij kozen eerst hapjes en daarna paella en pasta scampi curry! Alles super lekker! Bediening was top! Zeker en vast een bezoekje waard!

Reizigers die Salade Folle bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Salade Folle geweest? Deel je ervaringen!