TripAdvisor

Anna’s Asia
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 226 van 838 Restaurants in Brugge
6 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein maar leuk restaurant. Eenvoudige kaart met heerlijke gerechten. Streetfood was erg lekker. Goede porties voor een eerlijke prijs. Vriendelijke bediening. Meer moet het niet zijn voor lunch. Wij komen hier zeker terug. Bij de frisdranken enkel keuze tussen water en cola. Hier mag wel nog iets bijkomen.

Datum van bezoek: september 2019

6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke wokgerechten met eigen gemaakte curry kun je hier eten.
Vriendelijke eigenaresse met passie voor haar keuken. Komen zeker terug!

Datum van bezoek: augustus 2019
3 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Afhaalmaaltijd voor €10. Kraakverse groenten, ook diverse soorten. Het was enorm lekker en we hadden er voldoende mee gegeten. Vergeleken met andere oosterse afhaalrestaurants vond ik deze plaats helemaal niet duur gezien de kwaliteit en smaak van het eten enorm goed was.

Datum van bezoek: augustus 2019
17 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Beperkte kaart maar lekker vers gemaakt. Jammer dat er wegens de drukke periode geen suggesties waren. Paar zitplaatsen aan de toog en een paar tafeltjes, focus ligt op take-away.

Datum van bezoek: juli 2019
16 juli 2019 beoordeeld

Toevallig ontdekt. Als bruggeling altijd op zoek naar fijne lunch adresjes en heb het getroffen met Anna’s Asia. Oprechte , smaakvolle en betaalbare Aziatische gerechten met een toffe madam als eigenares. Alles wordt er huisbereid en dat smaakt naar meer. Een aanrader! Mijn mana en ik zijn alvast fan.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Anna’s Asia bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Anna’s Asia geweest? Deel je ervaringen!