TripAdvisor

Anna’s Asia
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 226 van 838 Restaurants in Brugge
6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke wokgerechten met eigen gemaakte curry kun je hier eten.
Vriendelijke eigenaresse met passie voor haar keuken. Komen zeker terug!

Datum van bezoek: augustus 2019

3 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Afhaalmaaltijd voor €10. Kraakverse groenten, ook diverse soorten. Het was enorm lekker en we hadden er voldoende mee gegeten. Vergeleken met andere oosterse afhaalrestaurants vond ik deze plaats helemaal niet duur gezien de kwaliteit en smaak van het eten enorm goed was.

Datum van bezoek: augustus 2019
17 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Beperkte kaart maar lekker vers gemaakt. Jammer dat er wegens de drukke periode geen suggesties waren. Paar zitplaatsen aan de toog en een paar tafeltjes, focus ligt op take-away.

16 juli 2019 beoordeeld

Toevallig ontdekt. Als bruggeling altijd op zoek naar fijne lunch adresjes en heb het getroffen met Anna’s Asia. Oprechte , smaakvolle en betaalbare Aziatische gerechten met een toffe madam als eigenares. Alles wordt er huisbereid en dat smaakt naar meer. Een aanrader! Mijn mana en ik zijn alvast fan.

8 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

(H)eerlijk Thais geluncht ..pure smaken , supervers, zelfgemaakte curry’s..We hebben genoten ..Prijs-kwaliteit een topper én een must voor iedere Asia kitchen fan!!
Alle gerechten worden vóór je bereid !! Zálig!!

Reizigers die Anna’s Asia bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Anna’s Asia geweest? Deel je ervaringen!