“Een zalige ontdekking,gezellig en super lekker !”
Beoordeling van Carpe Diem

Carpe Diem
Geclassificeerd als nr. 2 van 14 Bakkerijen in Brugge
25 januari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een zalige ontdekking,een fijne place to be.
Dat vind je nog heel weinig,een echte authentieke zaak ,je wordt er heel vriendelijk ontvangen.
Lekkere koffie en verse pannenkoeken,wat wil een mens nog meer .
Groetjes uit Knokke

Datum van bezoek: januari 2024

29 december 2023 beoordeeld

Wij hadden een bongo-bon voor ontbijt met bubbels en zijn zo blij dat we voor Carpe diem kozen! Voor ons hoefde het glaasje bubbels niet en daarom kregen we een kannetje warme drank in de plaats van een tas, dat vond ik al heel attent. Het ontbijt was heel lekker, gezellige setting en vriendelijke bediening!

Datum van bezoek: december 2023
5 juni 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker ontbijt met kwaliteitsprodukten zoals de hesp en kaas van zeer goede kwaliteit..ook de broodjes en croissant was uitstekend en zeer vers .Ook een dikke merci voor de vriendelijke bediening van een toffe ober die zeer professioneel is. Het is zeker een aanrader

Datum van bezoek: juni 2023
7 mei 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen op een mooie locatie. De tearoom zelf ziet er ook gezellig uit. Heerlijke lunch en ontspannen ambiance. Hele vriendelijke en vlotte bediening. Veel geproefd van alle zoete lekkernijen. Naast dat het er geweldig uitziet, smaakt het ook voortreffelijk! Heel fijn! Wij komen graag weer een keer langs! Heerlijk.

Datum van bezoek: mei 2023
8 februari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk royaal verwenontbijt! Het is zeker en vast een verwennerij. Heel vers en gevarieerd...en veeeeeel! De gastheer verdient een dikke pluim, want die was super vriendelijk en enthousiast. Leuke gezellige setting. Wij zullen het zeker aanraden!

Datum van bezoek: februari 2023

Reizigers die Carpe Diem bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Carpe Diem geweest? Deel je ervaringen!