“Mooie locatie en heerlijk eten! ”
Beoordeling van de Bocarme

de Bocarme
Reserveren met
de Bocarme is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 28 van 799 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Grote groepen, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hier gegeten! Werden vriendelijk ontvangen door eigenaar! Jammer dat we de enige gasten waren op het begin. We kregen een mooie tafel. Alles zag er netjes uit, eten was heerlijk en vers! Doordat er weinig gasten waren ging alles wel erg snel en stonden we binnen een uur weer buiten!
Maar wel een echte aanrader!

Datum van bezoek: februari 2019
Patrick V, Manager van de Bocarme, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Bedankt voor uw mooie recensie, dat doet ons veel plezier alleen jammer dat u een opmerking geeft dat u in het begin alleen was.U bent bij ons binnen gekomen om 17.5O h, wat heel vroeg is ,de meeste klanten komen op zaterdagavond maar vanaf 19.00H
Vriendelijke groeten

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben enorm genoten van onze avond, we kozen voor de suggestie menu en die was heerlijk! Als voorgerecht namen we de carpaccio van rund en als hoofdgerecht name het kalfsmedaillon met een Brugsezot sausje, was een super combinatie samen met de groentjes en patatjes!

Zeker een aanrader om met de partner te gaan eten! Vlotte en zéér vriendelijke bediening!

Wij komen alvast zeker terug!

Datum van bezoek: januari 2019
Patrick V, Owner van de Bocarme, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Geachte Dounia,

Dank u heel vriendelijk voor deze zeer mooie recensie, hopelijk zien wij jullie terug bij een volgend bezoek aan Brugge.

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Geschikte locatie voor een businesslunch met klanten. Perfect om te combineren met een bezoek aan het prachtige stadscentrum.

Datum van bezoek: januari 2019

Beste Hojoris,

Dank u heel vriendelijk voor deze zeer mooie recensie en hopelijk tot weder horen.

8 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangenaam verrast van deze zaak in hartje Brugge! uitstekende bediening door gepassioneerde mensen met kennis van zaken. De wijnen die gesuggereerd worden bij de gerechten zijn piekfijn uitgekozen en worden vlot voorgesteld. De wijnen en de gerechten zorgden voor een aangename beleving, we kregen waar voor ons geld.

Datum van bezoek: december 2018
Patrick V, Owner van de Bocarme, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2019

Beste Bert,

Dank u vriendelijk voor deze heel mooie recensie en hopelijk tot heel binnenkort.

8 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lang geleden dat ik nog zo lekker heb gegeten. Dit samen met een goede bediening is een super combinatie. Een echte aanrader! Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: december 2018

Beste Frans,

Dank u vriendelijk voor deze heel mooie recensie, hopelijk zien wij elkaar terug in de nabije toekomst.

Nadine en Patrick

Reizigers die de Bocarme bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In de Bocarme geweest? Deel je ervaringen!