“‘Ons bezoek waard’”
Beoordeling van de Bocarme

de Bocarme
Reserveren met
de Bocarme is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 22 van 799 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Grote groepen, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Aangenaam verrast van deze zaak in hartje Brugge! uitstekende bediening door gepassioneerde mensen met kennis van zaken. De wijnen die gesuggereerd worden bij de gerechten zijn piekfijn uitgekozen en worden vlot voorgesteld. De wijnen en de gerechten zorgden voor een aangename beleving, we kregen waar voor ons geld.

Datum van bezoek: december 2018
Patrick V, Owner van de Bocarme, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 dagen geleden

Beste Bert,

Dank u vriendelijk voor deze heel mooie recensie en hopelijk tot heel binnenkort.

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lang geleden dat ik nog zo lekker heb gegeten. Dit samen met een goede bediening is een super combinatie. Een echte aanrader! Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: december 2018

Beste Frans,

Dank u vriendelijk voor deze heel mooie recensie, hopelijk zien wij elkaar terug in de nabije toekomst.

11 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 7 golf vrienden hebben we hier gegeten en allen waren zeer positief verrast. Een mooie grote ronde tafel was voor ons ingericht . Mooi ingedekt. De bediening was zeer attent en heeft ook een korte uitleg gegeven over het zeer oude pand. Kwaliteit van het eten was uitstekend. Voor ca 70 euro hebben wij genoten van een 3 gangen menu met zeer goede wijnen en na afloop port en koffie.
Ze nemen de tijd voor je. En ondanks dat er toch nog twee tafels leeg stonden stond buiten het bordje "vol". Ze zoeken gewoon de kwaliteit boven het volume. Reserveren is aan te bevelen.

Datum van bezoek: oktober 2018
Patrick V, Owner van de Bocarme, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2018

Geachte Ton,

Dank u vriendelijk voor de genomen tijd om deze zeer mooie recensie neer te pennen.
Wij gaan zoals u aanhaalt voor kwaliteit en niet voor volume.

Met vriendelijke dank

13 september 2018 beoordeeld

Dit restaurant is in een prachtige gerestaureerde kelder uit de 12de eeuw en is een unieke plaats om te dineren. Patrick, de eigenaar - is een zeer vriendelijke gastheer en gaf ons de nodige uitleg over de door ons gekozen wijnen. We voelden ons hier onmiddellijk op ons gemak. Met een rustig achtergrondmuziekje hebben we genoten van ons dinertje. Patrick's echtgenote die in de keuken staat, verdient een dikke pluim van ons: het heeft ons gesmaakt en wanneer we opnieuw naar Brugge komen, zullen we zeker daar opnieuw dineren.

Datum van bezoek: september 2018
Patrick V, Owner van de Bocarme, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2018

Geachte,

Dank u zeer vriendelijk voor de tijd dat jullie genomen hebben voor deze zeer mooie review, het doet ons plezier dat jullie een mooie avond bij ons hebben door gebracht en hopen dat wij jullie bij een volgende gelegenheid mogen ontvangen.

22 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de eerste avond in Brugge samen met mijn vriend wezen eten bij de Bocarme. Samen hebben wij hier zeer genoten. Patrick is een geweldige gastheer, die de perfecte wijn voor ons wist uit te zoeken. Nadine in de keuken en zowel het voor als hoofd gerecht was voortreffelijk. De persoonlijke aandacht en kwaliteit van het eten maakte dat wij voldaan en tevreden naar buiten liepen. Heerlijk begin van de stedentrip.

Datum van bezoek: augustus 2018
Patrick V, Owner van de Bocarme, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2018

Geachte Jeske,

Dank u heel vriendelijk voor deze zeer mooie woorden, het doet ons plezier om te lezen dat jullie een fijne avond bij ons hebben doorgebracht en hopelijk zien wij jullie terug bij een volgend bezoek aan Brugge.

Nadine en Patrick

Reizigers die de Bocarme bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In de Bocarme geweest? Deel je ervaringen!