“Prachtig gerestaureerde kelder.”
Beoordeling van de Bocarme

de Bocarme
Reserveren met
de Bocarme is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 19 van 796 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Grote groepen, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
13 september 2018 beoordeeld

Dit restaurant is in een prachtige gerestaureerde kelder uit de 12de eeuw en is een unieke plaats om te dineren. Patrick, de eigenaar - is een zeer vriendelijke gastheer en gaf ons de nodige uitleg over de door ons gekozen wijnen. We voelden ons hier onmiddellijk op ons gemak. Met een rustig achtergrondmuziekje hebben we genoten van ons dinertje. Patrick's echtgenote die in de keuken staat, verdient een dikke pluim van ons: het heeft ons gesmaakt en wanneer we opnieuw naar Brugge komen, zullen we zeker daar opnieuw dineren.

Datum van bezoek: september 2018
Patrick V, Owner van de Bocarme, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2018

Geachte,

Dank u zeer vriendelijk voor de tijd dat jullie genomen hebben voor deze zeer mooie review, het doet ons plezier dat jullie een mooie avond bij ons hebben door gebracht en hopen dat wij jullie bij een volgende gelegenheid mogen ontvangen.

Met vriendelijke groeten

22 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de eerste avond in Brugge samen met mijn vriend wezen eten bij de Bocarme. Samen hebben wij hier zeer genoten. Patrick is een geweldige gastheer, die de perfecte wijn voor ons wist uit te zoeken. Nadine in de keuken en zowel het voor als hoofd gerecht was voortreffelijk. De persoonlijke aandacht en kwaliteit van het eten maakte dat wij voldaan en tevreden naar buiten liepen. Heerlijk begin van de stedentrip.

Datum van bezoek: augustus 2018
Patrick V, Owner van de Bocarme, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2018

Geachte Jeske,

Dank u heel vriendelijk voor deze zeer mooie woorden, het doet ons plezier om te lezen dat jullie een fijne avond bij ons hebben doorgebracht en hopelijk zien wij jullie terug bij een volgend bezoek aan Brugge.

Met vriendelijke groeten

3 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uiterst unieke ligging en tafeldekking geeft het extra flair. (Spijtig van de plastic roerlepeltjes in de ricard tegenover het verfijnde bestek en grote tafelkleden). Met grote bende van 8 dus namen de menu. Heerlijk leuke amuse by aperitief en zowel voor- als hoofdgerecht perfecte hoeveelheden, mooi geserveerd en zeer lekker (prijskwaliteit ok! ;)) Desert was echter grote tegenvaller...Kaasbordje mocht wat meer "aangekleed". Een nootje, druif of creatieve opsmuk had het op zelfde niveau gebracht en prijswaardig gemaakt. Verder uitstekende service in mooi uniek interieur. De omwandig werd wat ongelukkig weggestoken maar is mijn persoonlijke mening en geen hoofdzaak!

Datum van bezoek: januari 2018
Patrick V, Owner van de Bocarme, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 februari 2018

Geachte,
Dank u vriendelijk voor uw recensie.
Met vriendelijke groet

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond bij de Bocarme wezen eten.
Wij zijn tijdens ons weekendje weg op de positieve recensies van tripadvisor afgegaan. Helaas viel het erg tegen.

Wij namen het menu van 38 euro + het wijn arrangement van 23 euro pp erbij.
De zalm die als voorgerecht werd geserveerd was helaas totaal smaakloos.
Toen de man van de bediening het bord wat niet leeg was kwam ophalen en vroeg of alles naar wens was, gaf ik antwoord dat het helaas smaakloos was. Zijn simpele reactie was enkel ja je moet er ook een beetje peper op doen????????

Vervolgens werd er als hoofdgerecht lam geserveerd. Deze was erg droog/taai. Ook deze heb ik helaas niet opgegeten hierdoor. Ook nu toen mijn bord werd weggehaald heb ik wederom aangegeven dat het niet naar wens was geweest.

Bij het afrekenen werd gevraagd heeft alles gesmaakt. Wij gaven nogmaals aan dat we elders voor een dergelijk menu + wijnarrangement beter gewend zijn.
Meneer gaf een nogal raar antwoord " ik heb deze week al 50 van deze menu's verkocht en je bent de eerste die aangeeft dat het niet smaakt"

Helaas dus dat men zo met kritiek omgaat. Wij zeiden nog dat feedback alleen maar belangrijk kan zijn voor je zaak.
Wij werken zelf in de horeca en weten hoe belangrijk feedback is en dat men tevreden de deur uit moet gaan.

Dus voor ons helaas geen positieve reactie voor de Bocarme!!!!!

Datum van bezoek: september 2017
Patrick V, Owner van de Bocarme, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2017

Wij vinden het jammer dat u niet tevreden was,nochtans was buiten 1 stukje vlees en wat groentjes uw bord volledig leeg ,idem met de zalm ,uw vriendin heeft alles!!!!! op gegeten,Wat ons vooral opviel was dat u op alles ! maar dan ook alles!!kritiek had reeds vanaf het begin van de avond. Maar ja elke restaurateur komt zo nu en dan zoiets tegen ,en voor iedereen altijd goed doen blijft een utopie.wij doen elke dag ons best om het iedereen naar de zin te maken ,met als gevolg dat 95% van onze klanten wel tevreden is

11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en gezellig kader.

Hele vriendelijke gastheer. Vroeg zelfs of muziek niet te luid stond. Vond ik heel elegant want heel dikwijls is dat het geval in restaurants...

Goede wijnkenner en niets is hem te veel om het de gasten naar hun zin te laten hebben.
Eten is voortreffelijk, kader is heel gezellig.
Zeker een bezoek waard.
Wij vergeten dit adres in elk geval niet voor de toekomst!

Datum van bezoek: september 2017

Bedankt voor uw positieve feedback,wij zijn heel bij dat u een fijne avond heeft gehad bij ons,tot ziens
Nadine en Patrick

Reizigers die de Bocarme bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In de Bocarme geweest? Deel je ervaringen!