“Een streling voor de tong”
Beoordeling van Je Restaurant

Je Restaurant
Geclassificeerd als nr. 4 van 724 Restaurants in Brugge
Wijk: St-anna
Beschrijving: Je is een nieuw concept van design en een gezellig restaurant in Brugge. Je is zowel een restaurant, een tapasbar, een gastrobar. Je combineert heerlijke traditionele Franse recepten die vaak worden herbezen met originele smaken. Het menu bestaat uit voorgerechten, gerechten en Franse kazen die kunnen worden gecombineerd in de beroemde "Grand plateau", een assortiment van 6 kleine gerechten om uit te kiezen. En natuurlijk vergeet Je de desserts niet. Er is voor elk wat wils.
5 weken geleden beoordeeld

Heel vriendelijk ontvangen van begin tot einde, in een gezellig en mooi interieur.

Het eten is er mega lekker, ik heb meerdere keren tijdens mijn eten gezegd Omg Amaai dat is ook zo lekker en dat ook..

Ik raad het iedereen aan om die ervaring eens te beleven..

Wij gaan zeker terug naar dat toppertje.

Datum van bezoek: juni 2021
Je Restaurant, Propriétaire van Je Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Merci beaucoup. Je suis content que cette soirée vous ait plu autant.

11 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 8 personen genoten van de Grand Plateau voor slechts 25 euro ! Nergens in Brugge kun je volgens mij eten aan die prijs. Prijs-kwaliteit top. Vriendelijke gastheer. Tip : proef zeker het 'Je-dessert'.

Datum van bezoek: oktober 2020
JeRestaurant, Propriétaire van Je Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2020

Merci à vous et à vos sympathiques amis. J'espère vous revoir bientôt.

16 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Blij dat we dit restaurant ontdekt hebben. De Grand Plateau is een absolute aanrader, want voor €25 heb je keuze uit heerlijke, verse huisgemaakte gerechten. Verdient inderdaad om in de top 5 restaurants van Brugge te staan.

Datum van bezoek: september 2020

Merci pour votre avis. Tout le plaisir était pour moi. Le Grand Plateau est en effet mon best seller.

6 september 2020 beoordeeld

Een echte ontdekking in Brugge. Heel lekker gegeten , fijne tapas, goede prijs-kwaliteit. Aangenaam kader.

Datum van bezoek: september 2020

Merci Syperman. J'espère vous revoir bientôt.

6 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant! Ongedwongen sfeer, niet luidruchtig. Vrij beperkte kaart maar dat komt de kwaliteit ten goede. Niet duur. Zeker value for money

Merci pour votre avis.

Reizigers die Je Restaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Je Restaurant geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.