“C’est tres magnifique, merci beaucoup❣️🍀”
Beoordeling van Je Restaurant

Je Restaurant
Geclassificeerd als nr. 9 van 831 Restaurants in Brugge
Beschrijving: JE is ontstaan uit mijn internationale ervaring. Terzelfde tijd restaurant, bar met tapas en gastrobar. Wij ontvangen u van net na de werkuren tot middernacht. Wij serveren typische kleine Franse gerechten, soms met smaken van verdere oorden. Er is werkelijk iets voor ieders smaak. We laten u genieten van onze huiskeuken en van het tafelen met elkaar. We stellen op originele wijze onze gourmandische gerechten als voorgerecht, hoofdgerecht of als grote schotel. Stel zelf een assortiment van 6 kleine gerechtjes samen. Zo kan je van alles proeven.
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een verborgen parel is dit restaurant in het altijd gezellige Brugge. Wat een echte goede Franse kok is deze bijzondere man; kok annex gastheer❣️We hebben enorm genoten van alle heerlijke franse specialiteiten.
Merci beaucoup tres joli monsieur et a bientot❣️Evelien

Datum van bezoek: februari 2020

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Met groep vrienden van 10 mannen een heerlijke avond doorgebracht. Iedereen opgetogen over ontvangst en heerlijke maaltijd. Knappe wijnkaart. Absolute aanrader. Toffe uitbater die alles alleen doet. Chapeau!

Datum van bezoek: januari 2020
6 december 2019 beoordeeld

klassiek franse (grootmoeders) keuken en heel smakelijk; prijs/kwaliteit ongeëvenaard in Brugge ! 25 euro voor een menu met zes gerechtjes; ook prijs van de wijn is heel redelijk; een aanrader ! de franstalige patron doet alles zelf, dus neem je tijd en geniet

Datum van bezoek: december 2019
23 november 2019 beoordeeld

Zelfs in hartje Brugge is de bediening volledig in het Frans. Dit kan voor sommige locals als storend worden ontvangen. Maar als je even hierdoor kijkt, en als toerist in eigen stad gaat eten, is de ervaring compleet. Je wordt persoonlijk ontvangen door de Franse "patron". De kaart is opgesteld uit enkel 9 voorgerechtjes/tapas (€6), 6 hoofdschotels (€13) en 3 dessertjes of kaas (€6). De "grand plateau"-formule laat je toe om 6 items van deze kaart te proeven voor slechts 25 euro. Deze worden allemaal opgediend in aparte potjes en schoteltjes om uit te kiezen. Interieur is straks en eigentijds ingericht in een smal rijhuis.

Datum van bezoek: november 2019
22 november 2019 beoordeeld

Super vriendelijke bediening! Overheerlijke Franse keuken, je proeft dat alles huisgemaakt is!
De prijs-kwaliteit is schitterend.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Je Restaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Je Restaurant geweest? Deel je ervaringen!