TripAdvisor
Brugge
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Een pareltje...van de Franse keuken!”
Beoordeling van Je Restaurant

Je Restaurant
Geclassificeerd als nr. 14 van 845 Restaurants in Brugge
Beschrijving: JE is ontstaan uit mijn internationale ervaring. Terzelfde tijd restaurant, bar met tapas en gastrobar. Wij ontvangen u van net na de werkuren tot middernacht. Wij serveren typische kleine Franse gerechten, soms met smaken van verdere oorden. Er is werkelijk iets voor ieders smaak. We laten u genieten van onze huiskeuken en van het tafelen met elkaar. We stellen op originele wijze onze gourmandische gerechten als voorgerecht, hoofdgerecht of als grote schotel. Stel zelf een assortiment van 6 kleine gerechtjes samen. Zo kan je van alles proeven.
22 november 2019 beoordeeld

Super vriendelijke bediening! Overheerlijke Franse keuken, je proeft dat alles huisgemaakt is!
De prijs-kwaliteit is schitterend.

Datum van bezoek: november 2019

10 november 2019 beoordeeld

Uitstekend gedineert . Echter, raar om zeggen, maar te goedkoop. Mag gerust duurder. Als je de kaart en de prijzen bekijkt, zou je denken dat het een goedkoop bistro is, een verbeterde frituur. De prijzen zijn misleidend: het is hoogstaande keuken met zorgvuldig gekozen ingrdienten. Zoals we van de franse keuken gewend zijn. Aangenaam interieur en goede akoestiek. Zeker terug! Deze kok verdient een pluim en veel volk in zijn restaurant.

Datum van bezoek: november 2019
JeRestaurant, Propriétaire van Je Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2019

Dank u wel. Ce sont des prix français :-) Ce qui compte est que vous soyez content.

28 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch ‘verborgen’ juweeltje!
Zelfs als je maag tot de nok toe gevuld is met al dat lekkere Brugse bier, lik je je bord nog leeg in dit prachtige etablissement.
Het eten was echt van een niveau waar je normaliter minimaal het dubbele voor betaald. Wij hebben met een groep van 4 geen enkel gerecht op de kaart over geslagen en alles was gewoon ontzettend lekker.
De gastheer deed echt alles zelf en maakte ook nog de tijd om je ontzettend gezellig te woord te staan.
Echt super!
Gewoon gaan!

Datum van bezoek: september 2019
JeRestaurant, Propriétaire van Je Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2019

Bedankt het was erg leuk!

31 juli 2019 beoordeeld

We zijn er met 6 gaan eten.
Prijs kwaliteit fantastisch.
Heel originele manier van het serveren van de borden.
We hebben met ons zessen verschillende gerechten geproefd, en alleen maar lof.
Heel gezellige sfeer, comfortabel zitten.
Zelfs de wijn was goed betaalbaar, maar zeer lekker.
Alleen de sangria als aperitief mocht wat pittiger zijn.

Datum van bezoek: juli 2019

Dank u wel. Ik probeer iedereen gelukkig te maken.

22 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt zeer lekker gegeten hier vanavond. Lekkere Franse specialiteiten en toch heel verrassend! Oeuf cocotte, Parmentier de canard, buikspek, .. allemaal aanraders.

Datum van bezoek: juni 2019

Dank u, het is heel leuk.

Reizigers die Je Restaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Je Restaurant geweest? Deel je ervaringen!