“Klassieke recepten in een modern jasje”
Beoordeling van De Middenstand

De Middenstand
Geclassificeerd als nr. 115 van 832 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
7 augustus 2019 beoordeeld

Aangenaam verrast , de gerechten zijn heel verzorgd met een persoonlijke toets. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
Minpuntje op het terras staan de tafels en stoelen te dicht bij elkaar zodat je stoel tegen de stoel van je achterbuur staat.

Datum van bezoek: augustus 2019

2 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was top. Mooi verzorgd,lekker en voldoende.Wil je extra friet staan ze meteen voir je klaar en niet te vergeten een dessert bij te nemen.wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: juli 2019
6 juni 2019 beoordeeld

het is er altyd super om te eten te drinken gewoon om er te lachen samen met de bazin en haar team.Is zeker een van de betere restaurants in Brugge en wij kunnen het weten want we hebben er al heel veel bezocht.Zeker eens bezoeken om te eten subliem en zeker genoeg ,je zal niet met honger van tafel gaan !!

Datum van bezoek: januari 2019
2 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste keer in de middenstand gegeten, ondanks het feit dat we op st kruis wonen.
Lekker gegeten, porties zeker groot genoeg. Volgende keer nemen we enkel een hoofdgerecht.
Eerlijke keuken waar je waar voor je geld krijgt!
Vlotte en vriendelijke bediening!

Datum van bezoek: juni 2019
1 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Nog nooit meegemaakt, een dame kwam toe met een rollator, vroeg aan de mensen die naast de ingang zaten of deze mocht naast hun tafel staan wat geen probleem tot een crapuleuze opdienster deze dame vernederde en plain public! Echt crapuleus! En, op de koop toe de koffie trekt op niks!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die De Middenstand bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Middenstand geweest? Deel je ervaringen!