“Zeer lekker 😋”

Bistro T'lammetje
Geclassificeerd als nr. 25 van 762 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Romantisch
Beschrijving: Nieuwe uitbater sinds 1 juli 2014 ! New owner from 1 july 2104 !
2 weken geleden beoordeeld

Wij hebben het menu genomen dit was zeer lekkere en verzorgd. De bediening was zeer vriendelijk. Hier komen we nog eens...

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst al vriendelijk welkom geheten, waanzinnig leuk tafeltje bij het raam gekregen.

Vlotte en vriendelijke bediening, waardoor je niet hoeft na te denken over de service. Zelfs de heerlijk Chablis werd telkens op de juiste momenten bijgeschonken.

Het voorgerecht was fénomenaal goed, persoonlijk nog nooit zulke lekkere mosselen gegeten.

Beide hoofdgerechten waren perfect en vers bereid, zeer smaakvol en ruim voldoende supplementen.

Het dessert vond ik persoonlijk ietwat karig (aardbeien-dessert), maar wel lekker.

Wij hebben een topavond gehad, en komen hier zeker weten nog een keer terug!!
Een aanrader!

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor dit leuke restaurantje gevonden op loopafstand van de grote markt op een leuk klein pleintje.

Gastvrije ontvangst en bediening.
Een klein maar gezellig restaurant en het moet gezegd worden: heerlijk gegeten. De steak was precies medium rare en de rochefort saus precies term genoeg. De garnalenkroketjes voortreffelijk.

28 december 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in centrum Brugge maar toch in een intieme sfeer, mede door de aandacht van het personeel en de sfeervolle ruimte.

Datum van bezoek: december 2022
26 december 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een paar mensen van de familie iets komen eten en iedereen zegt hetzelfde. Perfect! De mosselen waren heel lekker en de Vlaamse stoverij moet je zeker geprobeerd hebben. We werden ontvangen op een heel fijne manier en over de bediening kunnen we ook niets zeggen. Nog eens dankuwel aan heel het team en zeker tot de volgende keer!!

Datum van bezoek: december 2022

Reizigers die Bistro T'lammetje bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Bistro T'lammetje geweest? Deel je ervaringen!