“Goed eten, humoristische bediening”
Beoordeling van Bistro T'lammetje

Bistro T'lammetje
Geclassificeerd als nr. 22 van 749 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Romantisch, Mooi uitzicht
Beschrijving: Nieuwe uitbater sinds 1 juli 2014 ! New owner from 1 july 2104 !
24 september 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Mosselen zijn heerlijk! Gezellig gezeten en afgesloten met een glaasje heerlijke limoncello. Echte aanrader.

Datum van bezoek: september 2022

13 september 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

De ontvangst verliep niet zo vlot als verwacht , wij waren met 5 personen en hadden vooraf gereserveerd.
Ze moesten de tafels nog tegen elkaar schuiven toen we toekwamen.. Organisatie is niet oke.

Het eten was matig , garnaalkrokketten waren lekker maar de tomaten die bij het sla'tje lagen waren al heel zacht en zonder dressing er bovenop..
Dit zijn kleinigheden maar je betaald voor degelijke producten nog altijd..

Teleurstelling.

Datum van bezoek: september 2022
Kened T, Eigenaar van Bistro T'lammetje, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2022

Beste Jana ,

Ik vind het heel jammer dat u het zo ervaren hebt , wij als team streven naar het beste voor onze klanten .

Inderdaad moeten wij soms last minute de tafels samenschuiven door de drukte in het weekend , meeste mensen hebben daar begrip voor als ze zien hoe hard ons team aan het werk is om u confrontabel te laten voelen .

Wat betreft het eten is alles dagelijk vers , lekker en prijs/kwaliteit zeer betaalbaar :)

Onze garnaalkroketten zijn inderdaag een topper ,
jammer dat je geen dressing hebt gevraagd want je zou er krijgen . Dressing serveren we apart , niet iedereen moet het hebben .

Toch bedankt voor de opbouwende kritiek .

Met vriendelijke groet
Bistro 't Lammetje

19 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Alles was super qua eten en service! Wij komen zeker terug!

De mosselen waren heerlijk van smaak, en de steaks met boter waren fantastisch!

De eigenaar en zijn familie gaven ons een welkom en gezellig gevoel, dus wij komen binnenkort weer!

Datum van bezoek: augustus 2022
21 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Het gezin die het restaurant runt was zeer vriendelijk en hebben ons goed ontvangen. We hebben genoten van het eten en dessertje! Een pluspunt aan het restaurant is niet alleen het eten dat verrukkelijk was maar het is daar ook echt proper! Bedankt voor de warme ontvangst en het super lekkere eten!! <3

Datum van bezoek: juli 2022
20 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

In één woord: wow! Perfecte bediening, gezellige sfeer en zeer lekker eten, zeker aan te raden. Het desert was’t kersje op de taart, ik had een dame blanche genomen (wat ik altijd neem in restauranten) en deze was de beste die ik al geproefd had.

Datum van bezoek: juli 2022

Reizigers die Bistro T'lammetje bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Bistro T'lammetje geweest? Deel je ervaringen!