“Uitstekend restaurant”

Bistro T'lammetje
Geclassificeerd als nr. 24 van 749 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Romantisch
Beschrijving: Nieuwe uitbater sinds 1 juli 2014 ! New owner from 1 july 2104 !
20 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

In één woord: wow! Perfecte bediening, gezellige sfeer en zeer lekker eten, zeker aan te raden. Het desert was’t kersje op de taart, ik had een dame blanche genomen (wat ik altijd neem in restauranten) en deze was de beste die ik al geproefd had.

Datum van bezoek: juli 2022

17 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een top zaak op een top locatie, zo sympathieke uitbaters met veel liefde wordt je ontvangen en in de watten gelegd. Het eten is fantastisch

Datum van bezoek: juli 2022
1 juni 2022 beoordeeld

De beste mosselen en vlaamse stoofvlees kan je hier eten , zeer vriendelijke bediening heel gezellig
Hier moet je zijn

Datum van bezoek: juni 2022
25 mei 2022 beoordeeld

We werden erg vriendelijk en warm ontvangen. Het eten was erg lekker en aan een eerlijke prijs. Het is een aanrader voor iedereen. Het lamskroontje is de specialiteit van het huis, maar ook de mosselen en het vispannetje zijn erg lekker. Een rode huiswijn met zachte smaak maakt het helemaal af, alsook het dessert met de lekkere koffie.

Datum van bezoek: mei 2022
21 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Voortreffelijk eten, bediening heel vriendelijk! Een absolute aanrader! Mosselen heerlijk, asperges geweldig maar de garnalenkroketjes zijn onovertroffen!

Datum van bezoek: mei 2022

Reizigers die Bistro T'lammetje bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Bistro T'lammetje geweest? Deel je ervaringen!