Fryto
Mechelen, België

Ok, maar mag meer zijn voor de prijs

3,0 van 5 bollen24 feb 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
De kamers zijn ruim en proper. Misschien wat minimalistisch. Het aircosysteem in de kamers werkt echter niet goed en de bediening ervan is erg verwarrend. Het ontbijt kan beter. Het is vooral voorzien voor zoetekauwen. Qua groenten en fruit is er onvoldoende keuze. Ter illustratie: Pancakes met seizoensfruit = 3 pannenkoekjes met een halve aardbei. Niet alle personeel is even vriendelijk (niets aan te merken op de receptie, die is heel efficient en vriendelijk).
Datum van verblijf: februari 2024
Kamertip: Het restaurant van het hotel is niet om over naar huis te schrijven.
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Geen aanbetaling vereist
  • ZenHotels.com
2.1 km van Radisson Blu Hotel, Brugge
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordeeld op 2 november 2023

Heel goeie ontvangst, makkelijk parkeren, proper hotel, mooie bar, kamer was heel mooi en ruim, badkamer heel proper, bed was oké maar niet wauw, goeie ligging, snel in centrum. We komen er elke keer terug en zijn er altijd tevreden van. Hebben er wel nog nooit ontbeten dus dat weten we niet.

Datum van verblijf: oktober 2023
Davina C, Guest Services / Front Office van Radisson Blu Hotel, Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2023

Beste gast,

Bedankt voor je feedback over je verblijf bij Radisson Blu Hotel, Bruges. We zijn blij om te horen dat je van je verblijf hebt genoten en hopen je in de nabije toekomst weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

Neem gerust contact met ons op als we je verder nog van dienst kunnen zijn.

Radisson Blu, Brugge

Beoordeeld op 11 september 2023

We zijn hier eerder 3x geweest,alles was top. Nu ging er van alles mis. Kamerdeur heel de dag open gestaan, was een werkster vergeten dicht te doen. Schoonmaakdoek van de wc op de vloerbedekking. Geen water op de kamer, zeiden van wel. Etc. Sorry voor dit sorry voor dat

Datum van verblijf: september 2023

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen van uw bezoek aan het Radisson Blu Hotel, Brugge.

Gelieve mijn oprechte excuses te aanvaarden voor de tekortkomingen die u heeft ondervonden zoals u ze heeft vermeld. Deze punten zullen zeer zeker in overweging worden genomen en aan de betrokken afdelingshoofden worden meegedeeld om een snelle verbetering na te streven.

Het is altijd een genoegen om u als gast te hebben en namens alle ambassadeurs van Radisson Blu Hotel, Brugge , kijk ik ernaar uit om u terug te verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,
Radisson Blu Hotel, Brugge

Beoordeeld op 25 augustus 2023

Radisson Blu Hotel Brugge ligt tegen het mooie centrum van Brugge aan. Er is ruime parkeergelegenheid bij het hotel en het station is slechts op een paar honderd meter afstand. De kamers zijn prima in orde. Over de medewerkers niets dan lof. Vanaf het inchecken voel je je welkom. Het centrum van Brugge is zowel lopend als met een gratis shuttle bus bereikbaar. Bij het inchecken kregen wij zeer goede tips welke zaken je in Brugge echt moet hebben gezien en wat daar de beste momenten voor zijn. Al met al een prima ervaring en een zeer goede motivatie om nog eens terug te komen.

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 17 augustus 2023

Hotel ligt langs het station met parking aan het hotel, betalend maar prijs valt heel goed mee. 6,20eur per dag.
Op 15min wandelen ben je in het centrum of je kan een gratis shuttle busje nemen aan het station.
Uitgebreid ontbijt.
Zeer vriendelijk personeel.
Kamers zijn zeer netjes en ruim.
Wij komen hier zeker nog terug!

Datum van verblijf: augustus 2023

Beste gast,

Neem gerust contact met ons op als we je verder nog van dienst kunnen zijn.

Radisson Blu Hotel, Bruges

Beoordeeld op 26 juli 2023 via mobiele applicatie

24 tot 26 july verbleven hier in dit leuke hotel , met vriendelijk personeel, kamers en badkamer was proper en goed , het ontbijt ook goed . En Brugge centrum maar 20 minuten wandelen . En ook nog gratis shuttlebus, maar die we maar 1 keer gepakt .

Datum van verblijf: juli 2023