Christophe M
Brugge, België

super personeel

4,0 van 5 bollen12 mrt 2023 beoordeeld
zijn er deze morgen geweest voor ontbijt met iemand die er al jaren gaat en was super een echt aanrader ,het personeel is zeer vriendelijk en heel open en sociaal .
hebben een vaste plek gevonden voor ontbijt.
Datum van verblijf: maart 2023
Reistype: Bezocht met vrienden
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Geen aanbetaling vereist
1.6 km van Radisson Blu Hotel, Brugge
Roomservice
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordeeld op 11 maart 2023

Mooie kamer met regendouche, grote tv, fijne bedden. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Goede betaalbare parkeergelegenheid. Naar de stad lopen, is prima te doen. Wij hadden onze fietsen mee en zo konden we nog makkelijker de stad verkennen en hebben nog een rondje om Brugge gefietst. Ook zeker de moeite waard.

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 9 januari 2023

Goede nachtrust, schone kamer, heerlijk ontbijtbuffet, parkeren voor de deur en op loopafstand van het centrum. Verbeterpunt, de verwarming was niet goed in te stellen waardoor het erg warm werd. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: januari 2023
Beoordeeld op 1 januari 2023

Uitstekend hotel met voortreffelijk ontbijt en vriendelijk personeel. Op loopafstand van het oude centrum.
Comfortabele (en erg goedkope) parkeergelegenheid, als je tenminste weet dat je daarvoor op het stationsplein de parkeergarage Centrum-Station moet binnenrijden en doorrijden naar het bovendek, dat tevens fungeert als voorplein voor de hoofdingang van het hotel.

Beoordeeld op 11 december 2022

Hotel ligt super! Dichtbij station en dichtbij centrum. Ontvangst was erg hartelijk en onze wens voor kamer op hoogste etage was geregeld. Erg leuk.
Op de etage hing vreemde lucht maar kamer was ruim en schoon. Ontbijt was fantastisch! Ruime opties voor mensen met intoleranties. We hebben gewoon genoten en vinden het zeker een aanrader!

Beoordeeld op 6 december 2022

Luxueus hotel, goed gelegen vlakbij het station van Brugge. Personeel is vriendelijk. Ruime kamers met goede bedden. Wij vonden de kamer te warm, maar dat is een kwestie van smaak. Ruime openbare parking vlakbij het station is een grote plus. De kamers zijn geluidsdicht : geen geluid van buiten, en ook geen geluid van binnen het hotel hoorbaar. In de badkamer zowel bad als douche.