“Lekkere pizza’s”

Geclassificeerd als nr. 105 van 770 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 12 - € 25
6 januari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Een pizza aanrader!
Snelle en vriendelijke bediening. Maar vooral super lekkere pizza’s en dit in een gezellig kader.

Datum van bezoek: januari 2024
Akim Latreche, Other van Otomat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2024

Hey Jurgen. Bedankt voor je leuke review. The Otomat Brugge Team!

10 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Alhoewel de pizza heel lekker is moet je hier niet zijn voor een gezellig etentje. Je hebt amper besteld en het eten is er al.

Datum van bezoek: oktober 2023
Hanne Verhoeven, Eigenaar van Otomat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2023

Hi Ruud, fijn om te lezen dat onze pizza's gesmaakt hebben! Als je een volgende keer langer wil tafelen, probeer dan gerust één van onze starters to share en/of een dessertje! 😉 Cheers, team Otomat Brugge

16 augustus 2023 beoordeeld

We hebben al dikwijls een pizza vol au vent gegeten maar nu is het wel zoeken naar de stukjes kip,smaak en pizzabodem en saus zijn wel nog lekker,voor de prijs van 17,50eur mag er wel iets meer kippenvlees op liggen,ik denk niet dat een kip zeer duur is om in te kopen.

Datum van bezoek: augustus 2023
    • Sfeer
Hanne Verhoeven, Owner van Otomat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2023

Hey. Bedankt voor je feedback. We zullen deze in acht nemen.
The Otomat Brugge Team!

31 juli 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig zaakje op het Simon stevenplein,unieke lekkere pizza's zoals vol-au-vent of bouillabaisse pizza
Concept is om te delen wat het nog leuker maakt
Vlotte bediening en niet te duur

Datum van bezoek: juli 2023
27 april 2023 beoordeeld

Zo fijn om een plekje te vinden met heel goed uitgedachte vegan opties! De pizza's waren heerlijk en de zaak ziet er goed uit. Ga zeker terug wanneer ik weer in de buurt ben, zonder twijfel.

Datum van bezoek: april 2023
Hanne Verhoeven, Owner van Otomat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2023

Hey. Bedankt voor je leuke review. Fijn dat je de pizza lekker vond.

Reizigers die Otomat bekeken, bekeken ook

In Otomat geweest? Deel je ervaringen!