“Pizza vol au vent”

Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 105 van 770 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 12 - € 25
16 augustus 2023 beoordeeld

We hebben al dikwijls een pizza vol au vent gegeten maar nu is het wel zoeken naar de stukjes kip,smaak en pizzabodem en saus zijn wel nog lekker,voor de prijs van 17,50eur mag er wel iets meer kippenvlees op liggen,ik denk niet dat een kip zeer duur is om in te kopen.

Datum van bezoek: augustus 2023
    • Sfeer
Hanne Verhoeven, Owner van Otomat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2023

Hey. Bedankt voor je feedback. We zullen deze in acht nemen.
The Otomat Brugge Team!

31 juli 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig zaakje op het Simon stevenplein,unieke lekkere pizza's zoals vol-au-vent of bouillabaisse pizza
Concept is om te delen wat het nog leuker maakt
Vlotte bediening en niet te duur

Datum van bezoek: juli 2023
27 april 2023 beoordeeld

Zo fijn om een plekje te vinden met heel goed uitgedachte vegan opties! De pizza's waren heerlijk en de zaak ziet er goed uit. Ga zeker terug wanneer ik weer in de buurt ben, zonder twijfel.

Datum van bezoek: april 2023
Hanne Verhoeven, Owner van Otomat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2023

Hey. Bedankt voor je leuke review. Fijn dat je de pizza lekker vond.

25 maart 2023 beoordeeld

Bediening: vriendelijkheid liep er niet van over. De nieuwe jeugd?
Eten: een geroosterde belegde wrap
Sfeer: de beneden verdieping; refter gevoel.
Gelukkig konden we betalen met onze ‘reeds verlopen bon’ volgens de juffrouw (die we nog geen jaar geleden cadeau kregen en waar er trouwens geen datum op te bespeuren was), want het is zijn geld niet waard.

Datum van bezoek: maart 2023
Hanne, Owner van Otomat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2023

Heel jammer om te moeten zien dat je Otomat-ervaring maar 1 ster waard was... Vooral jammer dat je niet zo'n fan was van onze bodems, daar zijn we net zo trots op... We gaan sowieso even na wie er aan't werken was in't weekend dat jullie langskwamen, want het is uiteraard wél de bedoeling dat je altijd vriendelijk ontvangen en bediend wordt... Onze excuses daarvoor! Cheers, team Otomat Brugge

5 maart 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch ervaring. Je zou het niet zo meteen denken maar deze toeristische gelegen pizza restaurant is heel degelijk.
Lekker krokant deeg en verassende en zeer variërende keuzes .
Twee maal bezocht en is een super ervaring. Vlotte bediening en de manager is heel attent voor elke klant.

Datum van bezoek: maart 2023
Hanne, Owner van Otomat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2023

Hi. Leuk dat je onze pizza lekker en service vloer vond. Tot gauw. The Otomat Brugge Team!

Reizigers die Otomat bekeken, bekeken ook

In Otomat geweest? Deel je ervaringen!