“Het was een vlotte bediening”
Beoordeling van Otomat Heavenly Pizza

OF
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 106 van 729 Restaurants in Brugge
17 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een vlotte bediening en heerlijke pizza. Alles was corona-proof! We hadden meteen plaats om te zitten en moesten niet wachten.

Datum van bezoek: oktober 2020
OtomatOrNotomat, Owner van Otomat Heavenly Pizza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2020

Danku Celine! Mooie complimenten, niets leukers om te lezen!
Tot een volgende keer!
Groeten, George en team

8 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden deze pizza's nog niet vroeger geproefd maar waren uitermate blij met onze keuze.
Vlotte bediening, prijzen niet zo laag maar echt lekker.
De nagerecht pizza was goed maar een beetje droog.

Datum van bezoek: september 2020
OtomatOrNotomat, Owner van Otomat Heavenly Pizza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2020

Hey André! Danku voor de vijf sterren! We zijn blij te lezen dat de bediening vlot was en de pizza's lekker waren! Bedankt ook voor de feedback en hopelijk tot een volgende keer!
Heavenly groeten,
George en team

28 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening was oke,niet echt spraakzaam maar ook zeker niet onbeleefd. Pizza was goed, soms wat droog. Locatie is top gelegen op een gezellig pleintje in hartje Brugge

Datum van bezoek: augustus 2020
OtomatOrNotomat, Owner van Otomat Heavenly Pizza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2020

Hi Seppe! Bedankt dat je even de tijd hebt genomen om ons te reviewen! Al hopen we stiekem dat we het je volgende keer nóg meer naar je zin kunnen maken... We gaan voor die 4e of 5e ster dan! ;) Fijne dag! Groetjes, Hanne van Otomat

20 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een gezellig pleintje in hartje Brugge, leuke vriendelijke bediening. Voor de lunch kan je een kleinere pizza bestellen inclusief slaatje, de perfecte portie voor een schappelijke prijs

Datum van bezoek: augustus 2020
OtomatOrNotomat, Owner van Otomat Heavenly Pizza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2020

Hey merci voor je review, leuk dat je iets schreef! Groetjes van zaal en keukenteam otomat

20 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pizza's met verrassend lekkere toppings! Ideaal voor pizza lovers die even genoeg hebben van de 'standaard' pizza's.
Zeker een aanrader! Het personeel was ook zeer vriendelijk en sympathiek! Voor herhaling vatbaar als je het mij vraagt!

Datum van bezoek: augustus 2020
OtomatOrNotomat, Owner van Otomat Heavenly Pizza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2020

Oh waw danku Yin!! Tot de volgende hé! ;) Groeten van de hele zaal en keuken van Otomat!

Reizigers die Otomat Heavenly Pizza bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Otomat Heavenly Pizza geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.