“Delicious Pizza's ”

OF
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 105 van 729 Restaurants in Brugge
20 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pizza's met verrassend lekkere toppings! Ideaal voor pizza lovers die even genoeg hebben van de 'standaard' pizza's.
Zeker een aanrader! Het personeel was ook zeer vriendelijk en sympathiek! Voor herhaling vatbaar als je het mij vraagt!

Datum van bezoek: augustus 2020
OtomatOrNotomat, Owner van Otomat Heavenly Pizza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2020

Oh waw danku Yin!! Tot de volgende hé! ;) Groeten van de hele zaal en keuken van Otomat!

17 augustus 2020 beoordeeld

Lekker gegeten, keuze uit zeer aparte samenstellingen (Vol au vent, Madras, Rock the Kasbah,..). Met leuk terras op het Simon Stevinplein.

Datum van bezoek: augustus 2020
OtomatOrNotomat, Owner van Otomat Heavenly Pizza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2020

Hey Heyvke ;)
Danku voor de mooie review, altijd welkom terug op ons terras of eens binnen, voor wat andere biertjes of pizza's met een hoek af!
Santé George

13 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig terras
Vriendelijke bediening

De toppings van de pizza s zijn speciaal, echt lekker en luchtig.
Niet overdreven duur.
Een aanrader dus!

Datum van bezoek: augustus 2020
OtomatOrNotomat, Owner van Otomat Heavenly Pizza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2020

Bedankt dat je ons restaurant aanraadt Chantal! Blij dat je ervan genoten hebt. Tot een volgende keer misschien voor meer pizza en bier! Groetjes, George en team

13 augustus 2020 beoordeeld

De pizza's waren er verrassend en erg lekker. Het personeel was erg verschillend de één heel attent en vrolijk terwijl de ander juist wat meer enthousiasme kon tonen. Toch een aanrader voor een goede pizza bij een hippe tent. :)

Datum van bezoek: augustus 2020

Danku Isa voor de mooie beoordeling! Blij dat je de pizza's lekker vond en toch verassend, goed punt van het personeel, merci daarvoor en bedankt om ons aan te raden! Hopelijk tot een volgende keer! Geniet nog van je dag , groetjes,

George

28 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In Brugge hadden we zin in Italiaans en via Tripadvisor zagen we o.a. Otomat. Het bleek erg druk binnen dus we kozen er voor toch buiten te gaan zitten en vroegen als er plek kwam we binnen mochten gaan zitten. Dat was erg snel geregeld! We hadden twee originele Otomat pizza’s (Madras en Bushwick), deze waren erg lekker! Zeer vriendelijke service, gezellig restaurant en lekker eten!

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Otomat Heavenly Pizza bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Otomat Heavenly Pizza geweest? Deel je ervaringen!