“Lekkere brasseriekeuken ”

Assiette Blanche
Geclassificeerd als nr. 48 van 769 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 32 - € 128
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: St-anna
29 juni 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten zonder kapsones.
Vrij prijzig, maar de kwaliteit van de gerechten verzacht de meerprijs. Interessante wijnkaart.

Datum van bezoek: juni 2023

24 juni 2023 beoordeeld

Als je zin hebt in een lekker en fijne lunch of etentje, naast een aangename en zachte sfeer, dan is deze een Top adres!!!

Datum van bezoek: mei 2023
24 april 2023 beoordeeld

Zeer verzorgd en zeer lekker. Dit voor een eerlijke prijs . Mijn vrouwtje en mezelf laaiend enthousiast ervoor. Vriendelijke bediening ook. We gaan zeker nog terug.

Datum van bezoek: april 2023
12 februari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht. Creatieve maar niet over te top gerechten. Mooie betaalbare wijnkaart. En! Fijne vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: februari 2022
9 augustus 2021 beoordeeld

Een ouderwets-degelijk restaurant, met vriendelijke uitbaters/bedieners zonder capsones. Héél lekker gegeten en gedronken, tevreden terug naar ons b&b.

Datum van bezoek: augustus 2021

Reizigers die Assiette Blanche bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Assiette Blanche geweest? Deel je ervaringen!