“Super lekker dinner in hartje Brugge!”
Beoordeling van Assiette Blanche

Assiette Blanche
Geclassificeerd als nr. 77 van 832 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dagje op ontdekking in Brugge samen met vrienden gereserveerd in dit top-adresje. Heel hartelijke verwelkoming en super tafeltje voor 4. Heel professionele service en dito bediening (meertalig voor onze vrienden) heeft van onze avond een ‘super’ avond gemaakt. Heel lekkere gerechten van gazpacho tot pladijs tot een verfrissend dessert... alles overheerlijk en met passie bereid en met oog voor detail op het bord. We hebben genoten van een heerlijk dinner in goed gezelschap en dit alles in hartje Brugge. We komen zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: september 2019

29 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De vriendelijke zaalmedewerker wees ons een mooie, ronde tafel - met buitenzicht - aan. Al gauw werd mij duidelijk dat het erg tochtte telkens de automatische buitendeur openging...toen ik het dik gordijn voor de deur dichtschoof, kreeg ik een (onvriendelijke) opmerking van de gastvrouw...een flinke domper op de lekkere maaltijd (pluim voor de keuken!)...de koffie gingen we elders, op een warme plek, drinken...ik hou er wel een verkoudheid aan over ... jammer

Datum van bezoek: april 2019
21 maart 2019 beoordeeld

Deze keer was het ondermaats, het voorgerecht viel tegen .
Goujonettes zonder saus ,dat is vrij droog. Bij het hoofdgerecht was de saus geschift .de griet was hier het enige pluspunt dat Ik kan vermelden. Er waren amper 8 personen aanwezig dus men had alle tijd om het goed bij ons te brengen. Het dessert dat op het menu stond was dan ook nog niet klaar om op te dienen .Compleet een tegenvaller

Datum van bezoek: maart 2019
16 januari 2019 beoordeeld

Voor 37€ wordt er nog steeds een zeer verzorgd driegangenmenu aangeboden. Telkens worden gerechten bereid met veel smaak. Ook voor de dranken correcte prijzen. Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: januari 2019
6 januari 2019 beoordeeld

De ontvangst en bediening is heel vriendelijk. Het eten is gewoon lekker. De verschillende menu's zijn goed samengesteld en correct geprijsd.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Assiette Blanche bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Assiette Blanche geweest? Deel je ervaringen!