“Heerlijk gegeten”

Diligence
Geclassificeerd als nr. 69 van 771 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch
Wijk: St-anna
Beschrijving: Restaurant Diligence is een authentiek en gezellig restaurant in Brugge, gelegen pal in het centrum op 200m van de Burg en de Markt. Diligence staat voor een eerlijke Frans-Belgische bistrokeuken met kwalitatieve producten, bereid volgens de regels van de kunst. De keuken is behalve woensdag elke dag open van 12u tot 14u voor lunch en van 18u tot 24u voor diner. Dus ook na de film of het theater kan je nog bij ons terecht voor een goeie entrecote of lekkere slibtongen!
24 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, de garnalen kroketjes vooraf waren echt heel erg lekker, de entrecote was goed gebakken en smaakte naar meer, de entrecote van mijn vrouw was wat groter van formaat, dat had eigenlijk een stuk vlees van hetzelfde formaat moeten zijn. Maar ook die was prima. De champignons waren ze vergeten maar later omgewisseld voor de pepersaus die erbij was geserveerd. We hebben lekker gegeten en als tip wil ik, eigenlijk voor alle goed beoordeelde restaurants, wel zeggen om te reserveren want de weekenden zitten ze allemaal zo goed als volgeboekt.

Datum van bezoek: februari 2024

27 december 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk pand maar eten is toch eerder gemiddeld, ik had er veel meer van verwacht . Sommige mosselen waren verschrompeld, nochtans werden deze aangeraden op een bord aan de ingang.
Er is ruimte voor verbetering

Datum van bezoek: december 2023
29 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastrobar in fraai oud pand. Wij hebben er prima gegeten voor een redelijke prijs. Zowel de vis als de stoofschotel waren uitstekend. Natuurlijk niet Michelin niveaus maar gewoon heel lekker en ruime voldoende porties. Vriendelijke attente en vlotte bediening. Het was wel populair en reserven is absoluut noodzakelijk. Dicht bij de Grote Markt gelegen. Wij komen er een volgende keer graag terug

Datum van bezoek: november 2023
2 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten hier met ons gezin. Het eten was erg lekker, snel bediend en de ober was erg vriendelijk.
We kunnen dit restaurantje zeker aanraden! Tip: best te reserveren!!

Datum van bezoek: augustus 2023
6 maart 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader , een plaats met charme en kennis.
Ruime keuze en zeer gezellig te vertoeven,
Blij dat er nog een plaats was op je net geopende bovenverdieping met top service!

Datum van bezoek: maart 2023

Reizigers die Diligence bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Diligence geweest? Deel je ervaringen!