“Lekker eten in fraai historisch pandje”
Beoordeling van Diligence

Diligence
Geclassificeerd als nr. 69 van 768 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch
Wijk: St-anna
Beschrijving: Restaurant Diligence is een authentiek en gezellig restaurant in Brugge, gelegen pal in het centrum op 200m van de Burg en de Markt. Diligence staat voor een eerlijke Frans-Belgische bistrokeuken met kwalitatieve producten, bereid volgens de regels van de kunst. De keuken is behalve woensdag elke dag open van 12u tot 14u voor lunch en van 18u tot 24u voor diner. Dus ook na de film of het theater kan je nog bij ons terecht voor een goeie entrecote of lekkere slibtongen!
29 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastrobar in fraai oud pand. Wij hebben er prima gegeten voor een redelijke prijs. Zowel de vis als de stoofschotel waren uitstekend. Natuurlijk niet Michelin niveaus maar gewoon heel lekker en ruime voldoende porties. Vriendelijke attente en vlotte bediening. Het was wel populair en reserven is absoluut noodzakelijk. Dicht bij de Grote Markt gelegen. Wij komen er een volgende keer graag terug

Datum van bezoek: november 2023

2 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten hier met ons gezin. Het eten was erg lekker, snel bediend en de ober was erg vriendelijk.
We kunnen dit restaurantje zeker aanraden! Tip: best te reserveren!!

Datum van bezoek: augustus 2023
6 maart 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader , een plaats met charme en kennis.
Ruime keuze en zeer gezellig te vertoeven,
Blij dat er nog een plaats was op je net geopende bovenverdieping met top service!

Datum van bezoek: maart 2023
15 februari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontvangst was erg hartelijk, nadien was het eten ook nog eens super lekker!
Zeer leuke ongedwongen sfeer zonder gehaastheid of stress
Komen zeker nog terug
Zeebriesgroetjes

Datum van bezoek: februari 2023
12 februari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst lichte twijfel vanwege de ambiance maar zeker voor herhaling vatbaar! Eten was heerlijk en de wijn smaakvol!

Datum van bezoek: februari 2023

Reizigers die Diligence bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Diligence geweest? Deel je ervaringen!