“Gezellig en smakelijke gerechten!”
Beoordeling van Diligence

Diligence
Reserveer een tafel
wo 6/7
20:00
Geclassificeerd als nr. 91 van 748 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch
Wijk: St-anna
Beschrijving: Restaurant Diligence is een authentiek en gezellig restaurant in Brugge, gelegen pal in het centrum op 200m van de Burg en de Markt. Diligence staat voor een eerlijke Frans-Belgische bistrokeuken met kwalitatieve producten, bereid volgens de regels van de kunst. De keuken is behalve woensdag elke dag open van 12u tot 14u voor lunch en van 18u tot 24u voor diner. Dus ook na de film of het theater kan je nog bij ons terecht voor een goeie entrecote of lekkere slibtongen!
7 februari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gezellig avondje eten, zeer attente en oprechte vriendelijke service!
Ook eerlijke en smakelijke gerechten. Een aanrader. Op een maandagavond, restaurant gezellig druk!

Datum van bezoek: februari 2022

3 januari 2022 beoordeeld

Fantastisch gegeten gambas in look en mosselen Diligence Zo je ze in Zeeland niet eet. HEERLIJK gegeten.

Datum van bezoek: januari 2022
27 december 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Met twee volwassenen en twee kinderen (3 en 8 jaar oud) gegeten. Sfeervol, vriendelijke bediening, mooie gerechten: wij kozen als voorafje de tapasgerechtjes kaas, kaas- en garnaalkroketjes en de lookbroodjes. Heerlijk! De kinderen hadden als hoofdgerecht de pasta en wij de hertenkalffilet met appel en veenbes, portosaus en heerlijk bereidde lof. De wijn (Pappa Luna) was super hierbij! Er hing een gemoedelijke sfeer, de muziek stond niet te hard en de bediening nam de tijd voor je. Echt een dikke aanrader!
Een punt van feedback: De van tevoren doorgegeven dieetwensen waren niet doorgelezen, dus er zat toch bijv. mosterd bij het eten.

Datum van bezoek: december 2021
16 november 2021 beoordeeld

Heel toevallig ontdekt. Maar zeker de moeite. Niet gereserveerd. Gelukkig waren we zeer vroeg anders was het volgende geweest. Zeer gezellige zaak. De lekkerste mosselen gegeten. Top!

Datum van bezoek: november 2021
26 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, de zalm was meer dan mals. Ook de slibtong van mijn partner was perfect bereid.
Ook de hoeveelheid was prima, niks meer adm toe te voegen.

Datum van bezoek: september 2021

Reizigers die Diligence bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Diligence geweest? Deel je ervaringen!