“Gezellig”

di 22/10
20:00
Geclassificeerd als nr. 137 van 832 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch
Beschrijving: Restaurant Diligence is een authentiek en gezellig restaurant in Brugge, gelegen pal in het centrum op 200m van de Burg en de Markt. Diligence staat voor een eerlijke Frans-Belgische bistrokeuken met kwalitatieve producten, bereid volgens de regels van de kunst. De keuken is behalve woensdag elke dag open van 12u tot 14u voor lunch en van 18u tot 24u voor diner. Dus ook na de film of het theater kan je nog bij ons terecht voor een goeie entrecote of lekkere slibtongen!
8 augustus 2019 beoordeeld

Precies alsof je thuiskomt in deze zaak, lekkere gerechten met een vlotte bediening in een rustige setting.

Datum van bezoek: augustus 2019

10 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs / kwaliteit verhouding is okay. Het eten is heerlijk (vissoep, scampi’s, T-bone steak), maar de bijgerechten erg eenvoudig (drie stukjes brood bij het voorgerecht, iets te lang gebakken groenten). Het lijkt een bruine kroeg ipv een restaurant, en dat is het eigenlijk ook. Dunne papieren servetten als je voor een dergelijk bedrag gaat eten, kan echt niet!

Datum van bezoek: juni 2019
13 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met z’n tweetjes een paar uurtjes hier geborreld. Is een hele gezellige hut met warme ambiance. Schenken erg lekker “huis rosé” die geserveerd wordt met een knabbeltje. Bediening is vriendelijk. Volgende keer in Brugge gaan we hier zeker weer een glaasje doen!

Datum van bezoek: februari 2019
22 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen rond 23.15u binnen en tot onze grote verrassing konden we nog een warme maaltijd bestellen.
Zeer vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: januari 2019
24 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, honden toegelaten. Ik heb de stoverij genomen en was aangenaam verrast. Goed van smaak en kwalitatief vlees.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Diligence bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Diligence geweest? Deel je ervaringen!