“Gezellig en ongedwongen.”

do 20/6
20:00
Geclassificeerd als nr. 144 van 822 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch
Beschrijving: Restaurant Diligence is een authentiek en gezellig restaurant in Brugge, gelegen pal in het centrum op 200m van de Burg en de Markt. Diligence staat voor een eerlijke Frans-Belgische bistrokeuken met kwalitatieve producten, bereid volgens de regels van de kunst. De keuken is behalve woensdag elke dag open van 12u tot 14u voor lunch en van 18u tot 24u voor diner. Dus ook na de film of het theater kan je nog bij ons terecht voor een goeie entrecote of lekkere slibtongen!
13 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met z’n tweetjes een paar uurtjes hier geborreld. Is een hele gezellige hut met warme ambiance. Schenken erg lekker “huis rosé” die geserveerd wordt met een knabbeltje. Bediening is vriendelijk. Volgende keer in Brugge gaan we hier zeker weer een glaasje doen!

Datum van bezoek: februari 2019

22 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen rond 23.15u binnen en tot onze grote verrassing konden we nog een warme maaltijd bestellen.
Zeer vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: januari 2019
24 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, honden toegelaten. Ik heb de stoverij genomen en was aangenaam verrast. Goed van smaak en kwalitatief vlees.

Datum van bezoek: december 2018
9 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening was super behulpzaam, zeer vriendelijk en heel gastvrij.
Het eten was zeer verzorgd, grote porties, vers,...
Prijs - kwaliteit kan niet beter!
Echt een aanrader!!
Wij komen zeker terug!!

Datum van bezoek: december 2018
4 juli 2018 beoordeeld

Het eten was lekker, maar niet uitzonderlijk. Een minpuntje vond ik dat er bij het voorgerecht en het hoofdgerecht dezelfde groenten werden geserveerd.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Diligence bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Diligence geweest? Deel je ervaringen!