“Eenvoudig en lekker”
Beoordeling van Diligence

Diligence
Geclassificeerd als nr. 130 van 761 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch
Beschrijving: Restaurant Diligence is een authentiek en gezellig restaurant in Brugge, gelegen pal in het centrum op 200m van de Burg en de Markt. Diligence staat voor een eerlijke Frans-Belgische bistrokeuken met kwalitatieve producten, bereid volgens de regels van de kunst. De keuken is behalve woensdag elke dag open van 12u tot 14u voor lunch en van 18u tot 24u voor diner. Dus ook na de film of het theater kan je nog bij ons terecht voor een goeie entrecote of lekkere slibtongen!
8 december 2017 beoordeeld

Dit restaurant lijkt op een bruin cafe en oogt heel gezellig. Wij namen een stoofpotje met trappist met frietjes, appelmoes en salade. Voor de prijs van 19€ krijg je hier een bord voorgeschoteld om duimen en vingers van af te lekken. Met honger ga je hier zeker niet buiten want de portie was echt iets te groot voor ons.
Vriendelijke knapen die dit eethuis uitbaten!

2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine tafeltjes, filet mignon was rare, niet medium. Voelde me niet welkom, tafel werd te snel leeggemaakt. Te duur voor ambiance en kwaliteit eten.

2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere voleau vent ,stoofvlees en garnaal kroketten,
Mooie locatie,vriendelijke bediening.
Prijs kwaliteit is dik in orde!

27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer positief verrast van de mosselen, aan een goede prijs, zeker voor hartje Brugge. Leuk zitten, zeker wetende dat dit gekozen is geweest voor een scene in 'In Bruges'! Snelle en vriendelijke bediening.

28 februari 2017 beoordeeld

De mosselen in dit restaurant zijn werkelijk voortreffelijk, je hebt een ruime keuze. Zelden zo heerlijk mosselen gegeten.

Reizigers die Diligence bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Diligence geweest? Deel je ervaringen!