“Lekker”

Geclassificeerd als nr. 3 van 52 Dessert in Brugge
Prijsklasse: € 4 - € 15
8 april 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere dessertjes.
Een aangename bediening, altijd vriendelijk.
Kinderen komen hier graag.
Leuke plek komen hier zeker terug.

Datum van bezoek: april 2024

5 april 2024 beoordeeld

Op basis van eerdere beoordelingen hier naartoe gegaan. Leuk en gezellig. Kaart met gezonde keuzes en zoete keuzes. Heerlijke cappuccino

Datum van bezoek: april 2024
22 januari 2024 beoordeeld

Super leuk tentje. We kwamen om 11:00 ontbijten. De bediende gaf aan dat er over een kwartier een plekje voor ons was. We kwamen na een kwartiertje terug en toen stonden er een aantal mensen te wachten. Wij waren echter als eerste aan de beurt. We bestelde een tosti ham&kaas met een spiegelei en avocado toast met gerookte zalm en een spiegelei. Dit was een ontzettend lekker ontbijtje voor een hele goede prijs. Ik zou hier zeker nog een keer terug gaan.

Datum van bezoek: januari 2024
13 augustus 2023 beoordeeld

Superlekker, maar toast mocht groter zijn. Niettegenstaande lekker en verzorgd. Leuk interieur en klein terrasje aan de straatkant.

Datum van bezoek: augustus 2023
7 mei 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassend lekker ontbeten in een gezellig kader. Zeker een aanrader! We kwamen dit toevallig tegen en zijn blij dat we nog een plaatsje konden bemachtigen.

Datum van bezoek: mei 2023

Reizigers die Balthasar bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Balthasar geweest? Deel je ervaringen!