“Super leuke tent, heerlijk eten voor een goede prijs”
Beoordeling van Balthasar

Balthasar
Geclassificeerd als nr. 3 van 52 Dessert in Brugge
Prijsklasse: € 4 - € 15
22 januari 2024 beoordeeld

Super leuk tentje. We kwamen om 11:00 ontbijten. De bediende gaf aan dat er over een kwartier een plekje voor ons was. We kwamen na een kwartiertje terug en toen stonden er een aantal mensen te wachten. Wij waren echter als eerste aan de beurt. We bestelde een tosti ham&kaas met een spiegelei en avocado toast met gerookte zalm en een spiegelei. Dit was een ontzettend lekker ontbijtje voor een hele goede prijs. Ik zou hier zeker nog een keer terug gaan.

Datum van bezoek: januari 2024
    • Sfeer

13 augustus 2023 beoordeeld

Superlekker, maar toast mocht groter zijn. Niettegenstaande lekker en verzorgd. Leuk interieur en klein terrasje aan de straatkant.

Datum van bezoek: augustus 2023
    • Sfeer
7 mei 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassend lekker ontbeten in een gezellig kader. Zeker een aanrader! We kwamen dit toevallig tegen en zijn blij dat we nog een plaatsje konden bemachtigen.

Datum van bezoek: mei 2023
12 maart 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ontbeten bij Balthasar! Toast lekker knapperig en goed belegd. Heerlijk frisse en smakelijke smoothie. Koffie en chai latte goed op smaak en heet geserveerd.
Reserveren is zeker aan te bevelen.

Datum van bezoek: maart 2023
4 september 2022 beoordeeld

Het blijft een meer dan aangename plek om te vertoeven. Vooral de zeer mooi gebrachte en lekkere, fijne gerechten doen ons steeds terugkeren. Proficiat aan de chef en zijn zeeeer vriendelijk team die dit alles helemaal afmaken!!!!!
We blijven hier zeer graag komen .

Datum van bezoek: september 2022

Reizigers die Balthasar bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Balthasar geweest? Deel je ervaringen!