“Knus”
Beoordeling van Balthasar

Balthasar
Geclassificeerd als nr. 7 van 54 Dessert in Brugge
24 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel knus en welkom gevoel. De bediening verliep heel vlot. Onze bordjes waren precies allemaal plaatjes uit de boekjes. Alles was zeer fijn verzorgd en enorm lekker. De porties waren ruim voldoende. En ook met jonge kinderen is het zeer aangenaam vertoeven in Balthasar. Er zijn kinderstoelen voor handen en er wordt rekening gehouden met de wensen van de klanten. Toppertje!!

Datum van bezoek: oktober 2021

21 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel leuk restaurant waar je naast vers en lekkere ontbijtjes ook leuke cadeautjes kunt kopen. Er was een warm welkom en ons ontbijt was heerlijk

Datum van bezoek: augustus 2021
29 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Speciaal lekker ontbijt..
toast met Advocado super lekker evenals Pannekoeken met banaan
vriendelijke en vlotte bediening
Gezellige tafeltjes in een mooi aangekleed zaakje

Datum van bezoek: juni 2021
6 juli 2020 beoordeeld

Zondogochtend 9:30 te Brugge. Even ontbijten (wel reserveren mensen) met een lekker Capu, Berry Smoothie en toast met avocado, zal en een gebakken eitje. Heerlijk gegeten, eitje was perfect en de smoothie heerlijk. De locatie is goed, de mensen zeer vriendelijk en het is er sfeervol. Dat het eten, dus ook het ontbijt, in Brugge voor nederlandse begrippen aan de hoge kant is moeten we maar accepteren. Ik kan iedereen aanraden hier voor een lekker ontbijtje naartoe te gaan.

Datum van bezoek: juli 2020
12 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

op de hoek van de straat een super hippe plek om te ontbijten/lunchen.
super bediening, lekker vlot.
eten ook verrukkelijk.

maar... zonder tripadvisor hadden wij hier nooit gegeten. misschien iets herkenbaarder maken.

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Balthasar bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Balthasar geweest? Deel je ervaringen!