“Zeer goed adresje!”

Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen hier eten na een dagje Brugge. Super vriendelijke bediening die ons binnen hielp met onze kinderwagen. De ribbetjes en de tonijnsalade waren subliem!

7 juni 2024 beoordeeld

Super lekker gegeten. Lekkere wijn en filet mignon. Hele vriendelijke bediening. Eten duurde niet te lang voordat het er was. Zeker een aanrader!

7 juni 2024 beoordeeld

Top bediening, gezellige setting en lekker eten! Aanrader👌 De zaakvoerder was zeer vriendelijk en grappig. We hebben goed gelachen.

2 juni 2024 beoordeeld

Heerlijk gegeten!! Lekkere champagne! Goede vlees en vis kaart.
Leuke sfeer en goede bediening! Een echte aanrader in Brugge!

27 mei 2024 beoordeeld

mooie zaak, vriendelijke bediening, veel plaats
eten heel lekker (stoofvlees, ribbetjes).
wel druk, veel toerisme.

Datum van bezoek: mei 2024

Reizigers die De Gastro bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Gastro geweest? Deel je ervaringen!